Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
origineel idee trouwvervoer en aankleding zaal
hey iedereen,   wie heeft er originele ideën om naar de kerk en het gemeentehuis te gaan?   ook voor de inrichting/aankleding van de zaal willen we een origineel thema.   alvast bedankt ellen    
Voorbereiding Reacties: 2 24-2-2011 19:45:23

Hannelore
Feestzaal gezocht regio Leuven
Hallo iedereen,   Mijn vriend en ik zouden willen trouwen in maart-april of juli 2012 en we zijn op zoek naar een zaal waarbij het mogelijk is om eerst een receptie te houden en diner voor ongeveer 100 personen en dan nadien nog eens 100 pers...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 24-2-2011 19:41:13

Nathalie
Waar kan ik een priester huren?
Waar kan ik ergens een priester huren buiten Rent a Priest en De Goede Herder?  
Ceremonie Reacties: 5 24-2-2011 19:13:51

dagmar
decoratie
hey bruidjes ik ben op zoek naar iemand die een feestzaal kan decoreren ik denk hierbij aan ballonnen en slingers de zaal waar wij ons huwelijksfuif geven is nogal een saaie bedoeling en zou ze toch graag wat aangenamer laten maken ons feest ...
Voorbereiding Reacties: 2 24-2-2011 19:02:56

Geertrui
Feestzalen gezocht in de buurt van Aarschot - Diest - Tienen en wat er nog in die buurten ligt :-)
Iep bruidjes en bruidegommen,   mijn lieve schat heeft me ten huwelijk gevraagd en we zouden willen trouwen op 7 juli 2012. Wie weet een leuke zaal voor me? Ik zoek eigenlijk een grote schuur, maar ik sta wel open voor andere locaties! Heeft er ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-2-2011 18:58:24

Evi
Alternatief schieting
Hallo iedereen   Onze trouw komt dichterbij en zo ook onze schieting. Nu heb ik vandaag net vernomen dat we niet mogen schieten in zowel de gemeente als waar wij wonen, als de gemeente waar mijn ouders wonen.   Nu wou ik kaartjes maken om d...
Ideeën Reacties: 3 24-2-2011 18:38:11

Kim
Live muziek in kerk ja/nee en prijs?
Gebruiken jullie live muziek in de kerk of niet en zo ja, hoeveel betalen jullie?
Muziek - Ceremonie Reacties: 20 24-2-2011 18:38:00

Stephanie
trouwkleed te koop!
hallo!   Na onze prachtige trouw van 3 weken geleden, heb ik toch besloten mijn trouwkleed te verkopen! Ik heb lang getwijfeld maar ben nu wel zeker, het gaat hier in de kast hangen en ik ben niet de persoon die er af en toe aant wilt voelen of ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-2-2011 16:59:22

Veronique
Nieuwe trouwjurk Justin Alexander te koop
Mijn droomjurk is te koop. Wegens de annulering van mijn huwelijk is de jurk nooit gedragen de kaartjes zitten er nog aan... Er is ook niets aan aangepast. De maat is 36/38 ivm de vetersluiting valt er iets te schipperen in de maat. Zie foto's voor e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 24-2-2011 16:03:13

Britt
Klein, gezellig restaurant regio Blankenberge - Brugge - Damme
Hallo, hallo   Is al weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb maar nu zijn onze plannen al veel concreter geworden .   Onze datum en gemeentelijke trouw liggen namelijk vast.   Nu gaan wij een klein, gezellig feestje ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 24-2-2011 15:48:54

sofie
Bon Boetiek Lief Loksbergen
Hallo,   Ik zit met een heel vervelende situatie. Ik had met mijn mama een trouwkleed gekocht. Ik wilde dit ook aan mijn getuige laten zien. Toen ik met haar ging passen, zag meteen aan haar dat ze het helemaal niet zo wauw vond. Ik was n...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-2-2011 15:40:07

Ellen
SABAM?
Hey   Weten jullie waarop je allemaal SABAM moet betalen? Enkele leerlingen van mij zouden bestaande liedjes zingen in de kerk. Moet ik dan SABAM betalen? En hoe zit dat met het avondfeest? Zou de feestzaal een bijdrage betalen aan SABAM voo...
Muziek - Live Reacties: 14 24-2-2011 15:39:00

TINNEKE
kleding bruidskindjes
Hallo allemaal,   Wij trouwen op 11 juni 2011 en wij hebben nog steeds geen kledij voor de bruidskindjes. Mijn bruidsjurk is champagnekleurig en mijn vriend is gekleed in donkergrijs. We willen de kindjes in sobere kleuren kleden die mooi pa...
Kledij - Suite Reacties: 14 24-2-2011 15:38:31

Marlies
Help mijn moeder!
Hoi bruidjes,   Ik heb een vraag en wil dan ook bij jullie mijn hart even luchten. Mijn mama dringt zich enorm op bij de beslissing van de trouwjurk wat uiteraard niet de bedoeling was want ik weet héél goed wat ik wil! Alleen ... zi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 24-2-2011 15:03:13

mieke
Tijdsduur bezoek feestzalen
Hallo bruidjes,   Volgende vrijdag gaan wij onze eerste feestzaal bezoeken! Nu had ik het idee om er misschien 2 na elkaar te bezoeken, kwestie van tijd te besparen want mijn ventje werkt 's avonds waardoor we in de week nooit 's avonds een z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 24-2-2011 14:46:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...