Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Hannelore
Zus als ceremoniemeester?
Hoi bruidjes,   Ik ben heel hard aan het twijfelen tussen mijn zus als getuige of een vriendin of nicht van mij. Ik denk dat mijn zus zou teleurgesteld zijn als ze geen geen getuige mag zijn, daarom had ik misschien gedacht om haar ceremoniem...
Ceremonie Reacties: 5 25-2-2011 10:13:33

veerle
bruidsboeket regio Beveren Waas
Hey girls,   ja, de titel zegt het zelf al....weet iemand een paar goede adresjes om een bruidsboeketje te kiezen ergens in het waasland.  Ik ken er totaal niets van en zou op de raad van de bloemist afgaan.  Wil er wel niet teveel cen...
Bruidsboeket Reacties: 2 25-2-2011 10:02:21

Peter
Kerk Regio genk-hasselt-Zonhoven
Ik en mijn vriend gaan na ons huwelijk voor de wet onze relatie laten inzegenen door een priester, maar helaas is dit een priester zonder kerk. Daarom ben ik op zoek naar een kerk in de regio van genk of hasselt (feestzaal) om de zegening t...
Locaties - Viering Reacties: 5 25-2-2011 9:56:56

frida
wie weet wat bruidsduiven kosten?
Weet er iemand wat bruidsduiven kosten? Zou dat willen geven als verrassing op de trouw van vrienden!   Groetjes frida
Ceremonie Reacties: 10 25-2-2011 8:54:15

Liesbeth
Bruidsboeket
Hallo medebruidjes,   Ik heb een zwarte met witte trouwjurk en wil een beetje kleur toevoegen door het bruidsboeket. Ik ben er ondertussen al uitgeraakt welke bloemen ik wil maar over de kleur twijfel ik nog. Misschien kunnen jullie mij wat i...
Bruidsboeket Reacties: 7 25-2-2011 0:03:02

katrien
pastoor
Hallo volgende week mogen we langs gaan bij de priester om het een en ander te bespreken ivm de kerk? Welke vragen zijn belangrijk wat we moeten stellen aan priester? Graag tips aub grtjs
Locaties - Viering Reacties: 5 24-2-2011 23:47:39

Alain
zoeken eigenzinnige fotograaf
Hallo iedereen, wij trouwen volgend jaar mei en hebben volgende vacature :) Wie wij wel zoeken: -Een eigenzinnige fotograaf, met kennis van zijn vak, die op een minder alledaagse plek de perfecte foto's kan maken. -Regio Oost-West-Vlaanderen Wie...
Fotografie Reacties: 12 24-2-2011 23:38:59

jeff
Gaykoppels?
Zijn er hier nog Gays of Lesbische koppels op her forum die trouwen in 2011?   Hoe zien jullie, jullie feest, weet uit ervaring van andere feesten, dat we het toch wat "anders" organiseren dan hetero koppels...   Groetjes Jeff & Be...
Homohuwelijk Reacties: 10 24-2-2011 22:34:55

Kim
Uitnodigingen gedrukt! :) Nog te vroeg om uit te delen?
'k Ben vandaag onze uitnodigingen gaan afhalen. Vanaf begin maart wilden we stilaan beginnen uitdelen maar toevallig zien we dit weekend een groot deel van de familie - zou ik ze dan de uitnodigingen al geven of niet? Het zijn nog 85 dagen tot onze t...
Uitnodigingen Reacties: 26 24-2-2011 21:26:28

sabrina
geen cadeautje getuigen ........
Hallo bruidjes..... 3 weken getrouwd!!!!!! een fantastische dag hebben we achter de rug, we hebben genoten van het begin tot het einde. Van het opstaan tot het slapengaan! Alles is gewoon perfect verlopen zoals wij voorzien hadden. We hebben massa's...
Ceremonie Reacties: 11 24-2-2011 21:06:33

Bianca
thema in feestzaal
hallo, Ik zou graag op onze tafels in de feestzaal werken met een thema .. Hebben jullie soms ideetjes??? tot vlug
Ideeën Reacties: 3 24-2-2011 21:02:47

nele
kinderteksten
Hallo, voor onze ceremonie ben ik nog op zoek naar teksten die mijn neefje van 10jaar zou kunnen voorlezen. Iemand ideetjes?
Ideeën Reacties: 2 24-2-2011 20:22:15

floor
scratch kaaarten
hey ,   voor de tafelverdeling hadden wij gedacht aan onze gasten een scratch kaart te geven met daarop een symbool die bij hun tafel hoort!!!! nu vroeg ik mij af of er iemand ervaring heeft met die scratch kaarten? en wat je als symbool kan ...
Ideeën Reacties: 2 24-2-2011 20:15:42

Claudine
Bruidsjuweel
Prachtige originele halsketting met bijpassend armbandje te koop te Zottegem. Heb het zelf niet gebruikt daar de kleur (beige) niet paste bij mijn jurk (grijs) die ik daarna gekozen had. Geef me jouw gegevens door en ik stuur je een paar foto's
Kledij - Accessoires Reacties: 4 24-2-2011 20:00:15

Elke
Originele snufjes op de trouwdag
Hoi iedereen, na enkele dagen samen thuis te zijn zijn we er weer helemaal ingevlogen met voorbereidingen. Ondertussen is ons proefvoorbeeld van uitnodiging af en zijn we op zoek naar originele dingetjes om de dag nog specialer te maken. We willen ...
Ideeën Reacties: 5 24-2-2011 19:54:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...