Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katleen
Trouwen met een maatje meer...
Hallo !   Na lang wachten ben ik eindelijk ten huwelijk gevraagd. Het moment zelf vond ik enorm speciaal en de ring fantastisch.  Maar toch heeft al dat trouwen een wrang nasmaakje. Met mijn maatje 48-50 verwacht ik enorm veel problemen om ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 26-2-2011 15:25:41

Sofie
Voeten en schoenen! Damn
Aj, heb net mijn trouwschoenen nog eens uit de kast gehaald en wordt er beetje onzeker over. Plots lijkt de maat te klein...volgens mij zijn mijn voeten beetje gezwollen ten opzichte van het aankoopmoment. Heb de verkoopster opgebeld, waar ik trouwen...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 26-2-2011 15:21:43

Kim
Jamaica
Hoihoi,   Zoals nog onder jullie probeer ik dan ook maar mee te doen aan de wedstrijd voor de huwelijksreis van Flair. Zou leuk zijn, want anders is er ook geen huwelijksreis.     http://www.flair.be/nl/hot-or-not/10387/jij-en-je-...
Voorbereiding Reacties: 0 26-2-2011 13:33:32

Jessica
vrijzinnige ceremonie
Hey iedereen,   Hier ben ik nog eens met een vraagje. Wij kiezen voor een vrijzinnige ceremonie, heeft iemand toevallig zo'n volledige ceremonie of dvd staan ofzo? kwestie van een idee te hebben van het verloop etc.     groetjes
Ceremonie Reacties: 1 26-2-2011 13:10:58

kelly
Beren
Hallo Allemaal   Moest er iemand beren zoeken voor de bruidskindjes.Wel momenteel hebben ze mooie bruine beren met een hartje en een strik rond de hals voor maar 5.99 euro in de Colruyt . Wat niet veel is vond ik want zijn tussenslag beren ni...
Ideeën Reacties: 2 26-2-2011 12:59:20

lindsay
Gegevens gezocht van pastoors die een viering willen begeleiden in openlucht
Beste allen,   Ik ben op zoek naar pastoors die een trouwviering willen begeleiden in openlucht en niet in de kerk.   Kennen jullie een pastoor die dat wilt doen, zo ja, zou ik mogen vragen om de gegevens van die pastoor mij doortesture...
Religie Reacties: 4 26-2-2011 12:18:31

Evelien
Ervaringen KL Bruidskappers & Make-up Kelly Lenhardt?
Hey allemaal!   Even een vraagje: heeft iemand van jullie al ervaring met Kelly Lenhardt en/of haar collega's van KL Bruidskappers & Make-up?   Heb even op hun site gekeken en vind persoonlijk 175 eur voor kapsel en make-up op de pr...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 26-2-2011 12:14:17

chrisje
even iets vergeten
Hallo,             In alle haastigheid was ik de link vergeten van onze foto om te stemmen op ons voor een huwelijksreis naar Jamaica, Ik ben goed willig en stem op ieder die zich hier voor aangeef...
Ideeën Reacties: 3 26-2-2011 12:02:06

Saskia
Couture Rachel Temse
  Hallo,   Zijn er mensen die plannen hebben om hun trouwkleed of iets anders te kopen bij Couture Rachel in Temse of dit al gekocht hebben en nog moeten betalen? Gelieve mij een prive berichtje te sturen.... Wegens het annuleren...
Voorbereiding Reacties: 0 26-2-2011 11:53:48

Saskia
Couture Rachel bon
  Hallo,   Zijn er mensen die plannen hebben om hun trouwkleed of iets anders te kopen bij Couture Rachel in Temse of dit al gekocht hebben en nog moeten betalen? Gelieve mij een prive berichtje te sturen.... Wegens het annuleren...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-2-2011 11:53:16

Tabita
Imagine Music
Hallo mede bruidjes.   wij hebben volgende week een afspraak met Thierry van Imagine Music.   Heeft er iemand ervaring met deze DJ?   Graag zowel positieve als negatieve reacties...   Groetjes en merci
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 26-2-2011 11:43:36

Astrid
Oud sint-Jan in Brugge
Dag bruidjes,   Heeft er iemand goede / slechte ervaringen met de feestzaal oud sint jan in brugge?   Alvast bedankt voor de reacties!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 26-2-2011 11:17:09

sara
fotograaf Geert Matton
Hallo! heeft iemand van jullie ervaring met fotograaf Geert Matton?   Groetjes Sara 
Fotografie Reacties: 1 26-2-2011 10:19:53

Charlotte
huwelijksreis winnen
Hoi medebruidjes,   wij doen mee met een wedstrijd op de flair-site waarmee we een huwelijksreis naar Jamaica kunnen winnen. Wij hadden nog geen huwelijksreis geboekt omdat we daar voorlopig geen budget voor hebben dus alle hulp is mé...
Huwelijksreis Reacties: 2 26-2-2011 9:46:08

Sofie
aparte intrede bruid en bruidegom
Hallo allemaal ! Om verschillende redenen zouden wij graag als volgt binnenkomen in de kerk: de bruidegom met zijn mama en daarna de bruid met haar papa. Natuurlijk is hierbij muziek nodig! Zou één liedje voldoende tijd zijn hiervoor of ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 25-2-2011 22:32:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...