Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Veronique
Ideetjes kapsel
Dag dames,   Op 16 april trouw ik en heb nog steeds geen kapsel voor die dag. Ben zo aan het twijfelen ... Ik heb haar tot aan mijn schouders dus ben er niet uit of ik het zou opsteken of loslaten. Wie kan me helpen??   Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 27-2-2011 12:33:51

Lien
Tekstballonnen
Ik ben op zoek naar de site waar je tekstballonnen kunt kopen waar gasten tijdens het avondfeest met een uitwisbare stift boodschappen voor het bruidspaar kunnen op schrijven. Heb al google en deze site afgezocht maar vind het helaas niet meer terug....
Voorbereiding Reacties: 13 27-2-2011 12:20:42

Veronique
diadeem
Hey iedereen   ben hopeloos op zoek naar een diadeem - geen tiara - met steentjes. In Veritas hebben ze dat wel, maar er waren al steentjes uit... Iemand enig idee waar ik dit kan vinden?   groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 27-2-2011 12:15:09

Mieke
origineel idee voor tijdens de huwelijksmis
Hey iedereen,   Ik ben nog op zoek naar een origineel idee voor tijdens onze huwelijksmis. Mijn collega had een olijfboom vooraan in de kerk staan en iedereen kon tijdens de communie zijn of haar wens in de boom komen hangen. Aan de misboekjes h...
Ceremonie Reacties: 5 27-2-2011 11:44:50

Anika
update: ik zie het niet meer zo goed zitten ==> de ups en downs
beste bruidjes   een aantal dagen geleden postte ik een bericht dat ik het allemaal niet meer zo goed zag zitten met nog 44 dagen op de teller. Er zijn zo veel spontane reacties op gekomen dat ik jullie graag even mee op de hoogte hou van de vor...
Voorbereiding Reacties: 8 27-2-2011 11:05:24

dagmar
bakfiets
hey bruidjes ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen ik ben op zoek naar zo een bakfiets met ijs uit de omgeving van kapellen weet er iemand wat het kostenplaatje van zo een fiets is en hoe die kost wordt berekend is dit per ijsje of wordt e...
Voorbereiding Reacties: 4 27-2-2011 11:02:24

Evy
Geen brushing?
Hallo allemaal,   Ik denk dat ik iemand gevonden heb voor mijn haar en make-up te doen. Alleen twijfel ik omdat zij geen brushing (het in model brengen met föhnen) doet. Is dit normaal? Moet je dan altijd je haar zelf wassen en drogen?? &nb...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 27-2-2011 10:43:19

Maria
houten roosjes, te koop in het antwerpse ?
   Hallo, een tijdje geleden heb ik via het forum hier de website van houten roosjes ontdekt, en het idee van een houten bruidsboeket lijkt me wel leuk. Maar omdat je op die grote dag graag alles perfect wil hebben, had ik die bloemen toch...
Bruidsboeket Reacties: 3 27-2-2011 10:19:23

iris
Gezocht: betaalbare fotograaf die foto's in HR bezorgt
Hallo iedereen,   voor ons trouwfeest volgend jaar ben ik op zoek naar een fotograaf. Ik zoek iemand (of een duo) die mee loopt van de voorbereidingen (zal bij ons pas vanaf  late voormiddag zijn) tot de openingsdans. Bovendien wil ik g...
Fotografie Reacties: 13 27-2-2011 10:13:19

Elke
van blijdschap naar droefheid
Hey iedereen,   Wat heb ik een moeilijke avond achter de rug seg! Ik heb de hele avond liggen huilen en de reden? Wel ja, we zijn aan het denken om mischien ons huwelijk uit te stellen....ja ja je leest het goed...ik heb het er zooooo moeilijk ...
Voorbereiding Reacties: 11 27-2-2011 9:06:07

Aurelie
Budgetvriendelijke kleding!
Dag meiden,   Je ziet hier vaak de vraag : waar kan je goedkope suite of trouwkleding vinden. Wel gisteren, tot mijn grootste verbazing, ben ik in een winkel geweest waarvan ik nog nooooit had gehoord, P&C. Daar was er een hele cocktailafdel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 27-2-2011 8:27:11

Aurelie
Super blij !!
Dag bruidjes!    Gisteren de allerlaatste bestelling gedaan volgens mij voor ons huwelijk: de ballondecoratie!   Ik denk dat nu het geloop en dergelijke klaar is, dat alles in orde is, nu is het enkel een kwestie van afwachten (op de ...
Voorbereiding Reacties: 1 27-2-2011 8:24:08

Kim
Schoonzus wil (ex) man meebrengen ..
Even de geschiedenis: mijn schoonzus is jaren getrouwd met haar man en samen hebben ze een dochter van 16 jaar. Ik heb haar man maar 2 keer of zo gezien want enkele jaren geleden ging het heel slecht tussen hen, hij had een relatie met een ander en z...
Voorbereiding Reacties: 5 27-2-2011 1:08:19

Kim
Schoenen niet kunnen ruilen, toch maar nieuwe gekocht ..
Sommigen hadden misschien mijn vorig berichtje gelezen over mijn schoenen: http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=304599&subject=Beetje-spijt-van-schoenen   Hierbij het vervolg .. Na wat mailen met Van Loock zeiden ze dat ze een uitzonder...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 27-2-2011 0:58:54

Melissa
Vertel eens trouwdagboek
   Hoi,   Kent iemand de reeks " Vertel eens trouwdagboek" van Vliet? Ik wil die graag kopen! Maar ik wil eerst weten of je er wel alles in kent zetten   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 26-2-2011 21:55:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...