Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mama
Schoenen-Antwerpen
Hey, eindelijk heb ik mijn budgetvriendelijk trouwjurkje gevonden bij Jagre in Antwerpen. Nu was het aanbod van schoenen daar niet echt mijn ding. Waar zou ik nog terecht kunnen voor mooie bruidsschoenen? Mag Antwerpen of Leuven zijn.
Kledij - Accessoires Reacties: 1 28-2-2011 15:49:31

Jozefien
Professionele fotograaf vs amateur fotograaf
Hej iedereen!   Ik zit met een vraagje. We zijn enkele weken geleden naar een trouwbeurs geweest en hebben daar echt een hele goeie fotograaf ontmoet, prachtige foto's, originele locaties en en mooi en modern fotoalbum. We waren helemaal verko...
Fotografie Reacties: 16 28-2-2011 14:59:43

Kelly
Bedankjes...
Ik ben op zoek geweest naar originele bedankjes maar heb nog niet veel gevonden. Nu kreeg ik plots het idee om zelf cupcakes te bakken en deze te versieren.   Andere ideeën zijn altijd welkom, ik heb nog wel even tijd voor het zover is...
Ideeën Reacties: 10 28-2-2011 14:09:47

elke
wie beantwoordt dit even voor mij?
hey hey als jullie een uitnodiging krijgen voor een trouw, en er staat op de uitnodiging: om 10.30h gemeentehuis, om 11.00h kerk en om 20.30h nodigen wij u uit op onze trouwfuif. wat zouden jullie dan PRECIES verwachten van die AVOND? en zouden jul...
Uitnodigingen Reacties: 14 28-2-2011 13:39:05

Marlies
Iemand een idee van de prijs vh trouwkleed "Nora" van Maggie Sottero i België?
Hoi bruid-jes & - gommen,   Mijn vorige topic ging over Help mijn moeder!, nu ik dit overleefd heb en gisteren mijn pasbeurt gehad heb in de Honeymoonshop te Rotterdam (voor meer info zie vorig topic heb het daar neergeschreven) én oo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-2-2011 12:52:15

Elsie
Graag jullie mening over bedankingen!
Dag bruidjes! Ik was wat aan het nadenken over bedankingen, en ik las op de website van carta rosa dat ze ook stickers kunnen maken als bedanking, om bv. op een flesje te plakken. Aangezien wij ons feest geven in zaal Ter Eeste (brouwerij Rodenbach...
Ideeën Reacties: 14 28-2-2011 10:31:15

Gitte
MG bruidsmode niet aan te raden!!!!!
Ik moet toch even frustratie kwijt! Ik had voor mijn kindjes een jurkje en kostuum besteld en betaald bij MG bruidsmode. Ik geef de maten door en zeg dat het pas voor binnen enkele maanden is. Nu krijg ik vorige week mijn bestelling.Het jurkje voor m...
Kledij - Suite Reacties: 13 28-2-2011 10:09:13

Sylvie
Dj Kurt Van Cauwenberghe of Dj Bob De Grootte
Goedemorgen bruidjes en bruidegommen in spe,   Ik heb na het rondzoeken en informeren 2 DJ's uitgekozen die mij volgens mijn gevoel het best liggen:   DJ Kurt Van Cauwenberghe uit Zwevegem DJ Bob De Grootte uit Worteghem Petegem. &n...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 28-2-2011 10:07:03

Jessica
gezocht budgetvriendelijke videograaf vlaams brabant
Hey bruidjes,   Ik zou graag onze huwelijksceremonie en onze openingsdans(beiden volledig) op dvd willen, special effects zijn niet nodig! opnames tussendoor ook niet. Kennen jullie zo iemand? Ik zou het wel mooi gefimd willen hebben( niet iem...
Video Reacties: 6 28-2-2011 10:05:51

Cynthia
Wat de gasten geven op het feest?
Hoi   Ik ben er dus totaal niet uit wat ik wil van eten voor het feest Oftewel een receptie met hapjes of in de late avond een pizzakraam of iets anders. Eerst waren we van plan hapjes te doen, maar dan kregen we de commentaar van de schoonoud...
Voorbereiding Reacties: 9 28-2-2011 9:54:25

Sharon
Bruidstaart
Hallo iedereen,   wij hadden iemand gevonden die zo'n typische Amerikaanse wedding cake voor ons wou maken (in verschillende étages), maar dit gaat nu niet meer door. We hebben al wat verder gezocht, maar de mensen die dit maken vragen daar...
Voorbereiding Reacties: 6 28-2-2011 9:25:20

Sarah
Videograaf
Lieve mensjes,   Toen wij begonnen te spreken over ons huwelijk hadden wij hier niet echt aan gedacht, maar toen mijn schoonmoeder ermee afkwam, was ik meteen enthousiast. Ik zou graag een videograaf hebben die mijn huwelijk vastlegt! Toevallig ...
Video Reacties: 5 27-2-2011 23:47:50

kelly
locaties fotoshoot
Hallo bruidjes,   Weten jullie mooie locaties (oude gebouwen, fabrieken, ...) voor de fotoshoot?   Alvast bedankt
Locaties - Fotografie Reacties: 3 27-2-2011 22:00:55

Claudia
voorhuwelijkssparen
Hallo allemaal,   Heeft er iemand van jullie toevallig meegedaan aan het voorhuwelijkssparen van de CM. Ik was op hun site aan het opzoeken hoe ik dat bedrag kan ophalen en kan zien hoeveel dit is enzo mar ik vind er geen informatie over!  ...
Voorbereiding Reacties: 15 27-2-2011 21:59:05

Evy
Dagplanning
Dag allemaal!   Ik heb een vraagje. Wij trouwen op een andere dag voor de wet als voor de kerk. Onze "dag" begint dus pas echt bij de misviering in de namiddag (14.00u ofzo). Na de misviering zouden we dan foto's gaan maken op locatie. Wat doe j...
Voorbereiding Reacties: 6 27-2-2011 21:50:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...