Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
muzek intredebruid ?
ik zoek een mooi en origineel nummer om de kerk binnen te komen, niet de klassieke weddingmarch. wie kan me wat tips geven ?
Religie Reacties: 3 28-2-2011 20:19:59

Nele
Fotograaf Leuven
hey medebruidjes   wij trouwen op 16 juli 2011 en zijn op zoek naar een fotograaf in de buurt van Leuven om deze dag voor ons vast te leggen. Heb al heel veel gelezen over Jef Celes, maar die is uiteraard al bezet die dag. Hebben jullie nog aa...
Fotografie Reacties: 15 28-2-2011 20:10:31

Ellen
Wie uitnodigen, wie niet? Collega's met of zonder partner?
Dag bruidjes   Wij willen volgende week doorgeven hoeveel uitnodigingen we nodig hebben, dus het wordt dringend tijd dat we gaan beslissen wie we wel en wie we niet uitnodigen.   Wij hebben 4 soorten uitnodigingen: - uitnodiging o...
Uitnodigingen Reacties: 12 28-2-2011 20:09:36

Vicky
Kapster (en visagie?) in Antwerpen / Berchem?
Dag iedereen,     18 juni is de grote dag, en met momenten slaat de schrik me al om het hart dat ik geen goede kapster ga kunnen vinden. Ik heb niet echt een vaste kapper, en laat me eigenlijk nooit echt schminken. Ik ben ook de eerste b...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 28-2-2011 19:55:47

kimberly
huwelijksreis jamaica flair
Hoi bruidjes,   Ik weet niet goed waar ik dit berichtje op het forum moet plaatsen. Momenteel doe ik zelf mee met de flair wedstrijd waarbij je een huwelijksreis naar jamaica kan winnen.   En daarom zou ik jullie willen vragen om effe o...
Huwelijksreis Reacties: 0 28-2-2011 19:50:11

Leen
Vraagje Huwelijksreis
Hallo,   onze huwelijksreis zal ook meteen de eerste keer zijn dat ik met het vliegtuig op reis ga. Maar nu vroeg ik me het volgende af: ik moet dagelijks medicatie nemen die op doktersvoorschrift verkrijgbaar is. Hoe neem je deze mee? Moet je ...
Huwelijksreis Reacties: 12 28-2-2011 19:49:10

Tabita
Norbert Bethune
Hellow Bruidjes,   heeft er iemand al een huwelijksviering meegemaakt van Norbert Bethune (Rent A Priest)?   Wij zouden met hem contact willen opnemen, maar wouden toch eerst wat ervaringen van jullie weten...   Merci!
Ceremonie Reacties: 6 28-2-2011 19:20:28

sarah
Even jullie mening
Hallo allemaal,   Ik heb zo al een beetje onze dagplanning gemaakt en vraag me af of dit oke is of dat er te veel of te weinig tijd tussen alles zit. Wij trouwen voor de wet op een andere dag. Dus hier volgt de voorlopige dagplanning:   13u...
Voorbereiding Reacties: 8 28-2-2011 18:24:05

sabrina
kleede voor bruidsmeisje 104 te koop
Hallo bruidjes   Bij ons is het ondertussen juistgeteld 24 dagen geleden en we zijn nog aan het nagenieten! Nu heb ik besloten om het bruidskleedje van mijn dochtertje te verkopen. Ik vrees dat ze er tegen de zomer niet meer in kan want ze is...
Kledij - Suite Reacties: 1 28-2-2011 18:23:13

Silke
Gezocht : privélessen voor openingsdan regio Antwerpen
De titel zegt wel genoeg denk ik. Ik ben dus opzoek naar iemand die ons privélessen kan geven voor de openingsdans. Want wij zijn nogal een houterig stel  omtrent dansen ! en liefst niet te duur. Groetjes
Openingsdans Reacties: 4 28-2-2011 17:17:49

bram
op zoek naar saxofonist
hallo, Wij hebben reeds een goede dj voor de receptie en avondfeest, maar ik zou het speciaal vinden moest er een saxofonist samenspelen met onze dj alleen tijdens de receptie. Hebben jullie hiermee ervaring of kennen jullie iemand (let wel,...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 28-2-2011 16:04:35

Elke
Tekst huwelijkskaars
Hallo iedereen,   Ik ben bijna klaar met ons misboekje, maar vind geen mooie tekst voor de huwelijkskaars.  Ik zou graag een andere tekst hebben dan die van het vlammetje (mijn vlammetje wil erbij zijn bij je huwelijk...) omdat die tekst ...
Ceremonie Reacties: 6 28-2-2011 15:58:38

bram
op zoek naar saxofonist
Goede middag,   Wij hebben reeds een goede dj voor de receptie en avondfeest, maar ik zou het speciaal vinden moest er een saxofonist samenspelen met onze dj alleen tijdens de receptie. Hebben jullie hiermee ervaring of kennen jullie iemand (let...
Muziek - Live Reacties: 3 28-2-2011 15:58:37

mama
Kledij kindjes
Onze kindjes gaan op datum van de trouw juist 1 en 2 jaar oud zijn. Nu vroeg ik mij af wanneer ik kleertjes voor hen zou kopen...Veronderstel best maar 2 maandjes ofzo op voorhand...Ze zijn nu maar 8 en 20 maanden oud.   Zou ik nog ergens budg...
Kledij - Suite Reacties: 6 28-2-2011 15:57:40

mama
Trouwringen gezocht, Antwerpen
Kent er iemand een goed adresje voor trouwringen in Antwerpen? Wat is een 'normaal' budget voor een koppel trouwringen?    
Kledij - Accessoires Reacties: 8 28-2-2011 15:51:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...