Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

julie
Make -up aan huis regio Oudenaarde
Kan mij iemand helpen ?  Ik zoek iemand  die make up aan huis doet regio Oudenaarde.  
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 1-3-2011 20:38:57

liesbeth
Feestzaal
Ik ga morgen gaan kijken naar D'Oude Kapel in Overmere, een feestzaaltje, eens kijken hoe we het kunnen aankleden.. Ben benieuwd!! heeft er iemand nog goeie ideeen qua versiering van een zaal? groetjes
Ideeën Reacties: 2 1-3-2011 20:34:04

ikke1
Visagiste gezocht regio Maldegem
Hoi bruidjes in spé, Kent er iemand een visagiste regio Maldegem?? Alvast bedankt.
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 1-3-2011 20:32:26

mama
Mening gevraagd
Gisteren heb ik mijn droomjurk gevonden; halflange jurk, mooi getailleerd met een bloem ter hoogte van de taille. Nu heb ik ook leuke schoenen gezien met een strikje aan de punt. Nu vroeg ik mij af of dit te combineren valt: bloem op de jur...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 1-3-2011 20:18:36

nancy
Gezocht: rozenboog
Heeft er iemand een rozenboog te koop voor een zacht prijsje?   groetjes!  
Ceremonie Reacties: 4 1-3-2011 20:10:54

Orily
voorbereidngen
Wie trouwt er nog 7 mei en kan mij eens het ' to - do' lijstje voorleggen, wat jullie al gedaan hebben en nog moeten doen. Kwestie van niks te vergeten hé !   Veel succes nog, het nadert hé :)
Voorbereiding Reacties: 2 1-3-2011 20:09:53

Elke
bezinningstekst misboekje
Heeft iemand onder jullie nog een mooie bezinningstekst om de huwelijksviering af te sluiten?   Bedankt...    
Ceremonie Reacties: 5 1-3-2011 20:04:28

Elke
tekstballonen Walkietalkie
Door enkele medebruidjes kwamen wij op het idee van tekstballonen als alternatief voor het gastenboek. Ik heb deze besteld via Walkietalkie en gekozen voor overschrijving. Nu heb ik een Nederlands bankrekeningnummer gekregen zonder IBAN of BIC. &n...
Ideeën Reacties: 4 1-3-2011 20:02:04

Evi
Drukkerij Oost-Vlaanderen
Hey iedereen,   Mijn mama heeft onze uitnodigingen ontworpen en we zijn nu op zoek naar een goede drukker (en betaalbaar) in regio Oost-Vlaanderen.   Kent er iemand goede drukkerijen in onze regio?   Daag
Uitnodigingen Reacties: 5 1-3-2011 18:40:34

ruth
Trouwbruidsschoenen
Hey medebruidjes en bruidegommen, sympathisanten e.a.   Ik ben momenteel actief op zoek naar schoentjes voor onder mn trouwjurk. De zoektocht blijkt niet altijd even gemakkelijk en vaak ook duur (!)...150 euro voor een paar sandaaltjes die je ma...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 1-3-2011 18:21:46

Adriana
Wie heeft ervaring met deze zalen?
Hallo iedereen,   Wij zijn volop op zoek naar een geschikte locatie voor volgend jaar. Wij hebben al een aantal zalen op het oog die we binnenkort ook eens gaan bezoeken, maar ik wou toch al even alvast jullie mening over volgende zalen. &n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 1-3-2011 17:43:40

Astrid
Oud sint jan brugge
Bruidjes, Morgen gaan we gaan kijken naar het oud sint jan in brugge..spannend! Ik vind de locatie echt wel super! Ik heb het al eens gevraagd en heb toen geen reacties gekregen, maar heeft iemand ervaring met (huwelijks)feesten hier? Ik zie na...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-3-2011 17:40:02

mama
Kapper/visagist Mechelen
Kent er iemand een goede kapper/visagist uit centrum mechelen? Alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 1-3-2011 17:18:12

Sara
intredelied zaal
Hey allemaal,   we zijn radeloos op zoek naar een liedje vpoor de intrede in de zaal. Het mag een vrolijk enthousiast lied zijn dat meteen wat aandacht trekt. Eerst dacht ik aan het supervrolijk leid cotton eye joe! Maar langs andere kant...
Muziek - Live Reacties: 8 1-3-2011 16:52:48

Lynn
Raad...
Beste bruidjes   Ik heb toch even de nood aan een goede raad. Alles leek zo duidelijk uitgestippeld te zijn, de hele dag lag in grote lijnen vast, maar nu hebben mijn verloofde en ik besloten om te gaan samenwonen. 1 april (nee het is geen grap)...
Voorbereiding Reacties: 14 1-3-2011 16:41:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...