Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Julie
HELP - Serchi Creazione
Dit weekend hebben we in de Inno in Antwerpen eindelijk een das gevonden in de kleur dat we zochten. Deze hebben we dan reeds gekocht.  echter we hebben er in totaal 5 nodig.  De verkoopster had gezegd, geen probleem ik hoor wel eens bij d...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 2-3-2011 11:24:31

Astrid
Catering Cardinal sint-andries
Beste bruidjes,   Wij zijn zonet  gaan kijken naar het oud sint jan te bruggen en vonden het echt een prachtzaal! We overwegen serieus om ons feest daar te laten doorgaan... Ze werken blijkbaar exclusief met catering Cardinal van St-Andri...
Voorbereiding Reacties: 5 2-3-2011 11:11:25

deborah
calla's
hoi hoi   na lang en veel boeketten te bekijken heb ik eindelijk de beslissing genomen. Ik zou graag calla's nemen als bruidsboeket. Het zouden zo van die donkerpaarse worden. Iemand zo al een boeket gezien/gehad?  Hoeveel kost ongeveer ...
Bruidsboeket Reacties: 8 2-3-2011 10:45:13

Niki
TIP voor wie kiest voor een bruidsboeket van namaakbloemen
Na lang zoeken eindelijk een winkel gevonden waar ze prachtige (niet van echt te onderscheiden) calla's en veel andere soorten blomen, grassen en dergelijke verkopen. Niet overdreven duur (voor 46€ heb ik mijn gedroomde boeket - kga het wel zel...
Bruidsboeket Reacties: 3 2-3-2011 10:30:25

dagmar
houten roosjes
hoe dichter ik bij mijn bestelling kom hoe gekker ik het vind omdat ik een zwart wit kleed heb dacht ik om een zwart wit boeket te bestellen dit kun je langer houden en is nog vrij goedkoop ook 75 rozen  14.95 euro afwerking met lint en dri...
Bruidsboeket Reacties: 0 2-3-2011 10:30:03

Leen
Blunder van het gemeentehuis!
Gister zijn wij onze ondertrouw gaan doen. We kwamen helemaal uit de lucht vallen toen ze ons daar vertelde dat mijn aanstaande drie voornamen had, in de eerste instantie dacht ik "Ohnee, ik ken mijn verloofde niet en over 3 maanden ben ik met hem ...
Voorbereiding Reacties: 14 2-3-2011 10:13:25

Bruidje 02042011
30 dagen !
Wou hier ff men vreugde delen ! Nog 30 daagjes op de teller !!!  
Voorbereiding Reacties: 7 2-3-2011 9:43:54

Nathalie
Nog 99 dagen - eindelijk 2 cijfertjes - voorbereidingen gaan weer beter
Beste mede-bruidjes,   Gewoon even mijn vreugde uiten: binnen 99 dagen zijn mijn vriend en ik, man en vrouw. Dat klinkt zo geweldig hé. De tijd gaat echt snel. Soms even paniek als ik denk aan wat er nog allemaal moet gedaan worden, maar ...
Voorbereiding Reacties: 3 2-3-2011 9:39:02

Sofie
Openingsdans - boogie!
Hallo,   mijn vriend en ik zijn grote fifties-fans en kiezen dan ook voor een boogie als openingsdans op 18 juni. Nu zijn we al enige tijd op zoek naar iemand of een dansschool die deze dans aanleert als openingsdans. Wij wonen in de regio G...
Openingsdans Reacties: 9 2-3-2011 8:49:46

Kristien
kapper en visagiste gezocht in vlissegem/de haan of omgeving
Beste bruidjes,   Ik ben nog op zoek naar een kapper en visagiste voor onze trouw op 21 mei 2011 in Vlissegem (De Haan) of omstreken. Kunnen jullie iemand aanraden ?   Merciekes!   Kristien 
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 2-3-2011 7:39:59

Anke
ervaringen zaal Rubens in Berlaar
Hallo,   Mei 2012 gaan mijn vriend en ik trouwen en we zijn bezig met het zoeken van een feestzaal omgeving Lier. We hadden al van zaal Rubens gehoord, maar heeft er iemand ervaring met deze zaal uit Berlaar? (de zaal, het eten, h...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 1-3-2011 23:26:04

Sylvie
DJ Ed Waregem???
Goedenavond iedereen,   Iemand ervaring met DJ ED uit waregem? Reacties positief of negatief? Laat maar komen... Groetjes
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 1-3-2011 21:57:36

Evelien
Zaal gevonden!
Joepie!! We hebben ons zaal vastgelegd! Met nog 409 dagen op de teller hebben we nog ruim tijd voor alle voorbereidingen, ben blij dat we er eindelijk aan begonnen zijn (verloofd sinds september, maar nu pas in actie geschoten om de zaal vast te legg...
Voorbereiding Reacties: 2 1-3-2011 21:52:09

Lien
Voorbereidingen vorderen goed
Met nog 79 dagen te gaan hebben we nog heel wat te doen. Dit weekend en gisteren is onze voorbereiding direct goed voorruit gegaan. We hebben de ringen gekozen, verloofde heeft zijn kostuum en gisteren de fotograaf vastgelegd. Yves Collin zal onze ...
Fotografie Reacties: 2 1-3-2011 21:17:40

liesbeth
rode loper
Is het een goed idee om een rode loper aan de voordeur te leggen?  Weet iemand waar je een rode loper kan vinden? of huren? groetjes
Fotografie Reacties: 8 1-3-2011 21:16:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...