Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ellen
haarversiering
Hoi allemaal, Ik denk dat ik mijn haar half ga laten opsteken. Maar zou dan graag wel iets van versiering in mijn haar doen. Weet iemand waar je mooie haarversiering vindt? Ik vind zo kleine spiraaltjes om in je haar te draaien wel heel mooi. Lief...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 2-3-2011 17:14:00

Evelyne
Vistaprint
Aan de bruidjes die hun uitnodigingen hebben gemaakt met Vistaprint: welk formaat hebben jullie gekozen? Wij zijn volop bezig met het zoeken naar de juiste uitnodiging en zouden graag een gevouwen kaartje hebben, formaat 9,5 op 21cm. Kan het dat de m...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-3-2011 17:07:03

kathleen
Waterfront - Wetteren
Hallo, heeft iemand van jullie ervaring met de kookkunsten van de eigenaar van Waterfront ? Is dat in orde ? Andere reacties over Waterfront ?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-3-2011 16:46:43

Greet
aftellen!
Nog 29 dagen! Joepie!! Volgende maand is het feest!
Voorbereiding Reacties: 5 2-3-2011 16:45:31

Kirsten
ronde/ovale/rechthoekige tafels
Hey medebruidjes en bruidegommen,   ik heb een vraagje in verband met de tafels. Welke tafels nemen jullie ronde, ovale of rechthoekige? En waarom? Iemand die voor- en/of nadelen weet bij bepaalde soort tafels? Wij zijn immers aan het twijfelen...
Voorbereiding Reacties: 9 2-3-2011 16:32:57

katrien
Geschenk voor getuigen
Hey iedereen, wou even horen wat jullie als geschenk geven aan de getuigen? heb totaal geen idee wat je aan hun kan geven. hoop dat jullie mij wat kunnen helpen!!! groetjes
Ideeën Reacties: 5 2-3-2011 16:32:43

Davy
spaans / mexicaans
Hallo, ook wij zijn op zoek naar een Spaans of Mexicaans trio (gitaartje, trompetje, wat zuiderse klanken) voor op onze receptie. Wij trouwen op 30/06/2012. Iemand een idee? (Geen groepen uit Nederland).   Alvast bedankt!
Muziek - Live Reacties: 4 2-3-2011 16:24:15

shana
uit eten gaan i.p.v groot feest
dag iedereen, graag zou ik eens jullie mening horen. ik ben aan het denken om uit eten te gaan met iedereen in plaats van een groot feest te geven. ik ken een goed restaurant dat eten en drinken voor 1 prijs is, vinden jullie dit kunnen voor een tr...
Locatie Reacties: 7 2-3-2011 16:16:32

Evelien
Locaties foto's regio Oosterzele
hoi hoi,   ik ben nog op zoek naar enkele leuke locaties voor foto's in de buurt van Oosterzele. Iemand ideeën? Mogen zowel binnen- als buitenlocaties zijn, want we trouwen op 2 april dus het weer kan alle kanten uit.   Alvast bedankt,...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 2-3-2011 15:52:33

Bruidje 02042011
enveloppendoos
Hoe groot zouden jullie deze doos nemen? Ter grote van schoenendoos of pamperdoos?   Ik zou er dan mooi papiertje ronddoen en foto's opkleven van ons !
Voorbereiding Reacties: 15 2-3-2011 14:19:57

nicky
Past zijn kostuum wel bij mijn kleed?
Hallo   Mijn vriend had zijn kostuum al gekocht voor ik mijn kleed had. Het is een donkergrijs. Nu ben ik gaan zien voor mijn kleed en ik heb mijn droomkleed gevonden het is een witte top met donkerbruine rok van linea raffaelli. Nu vrees ik d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 2-3-2011 14:16:09

Nathalie
Praktische vraag ... Iets totaal anders
Beste mede-bruidjes,   Een klein vraagje: heeft niet zozeer met ons huwelijk te maken, maar toch.We zijn bezig met de inrichting van onze slaapkamer. Het appartementje dat we huren is niet zo groot en we zijn beperkt in plaats qua kleerkasten....
Voorbereiding Reacties: 1 2-3-2011 14:10:23

Sofie
Tips korte trip naar frankrijk
Wegens vele verbouwingen kunnen wij ons geen dure huwelijksreis veroorloven. M'n toekomstige is ook geen groot reiziger. Maar gezien we huwen op 6 augustus en beiden nog 1,5 week thuis zijn na het huwelijk zou ik graag een korte trip maken naar fran...
Locatie Reacties: 6 2-3-2011 12:58:33

Nele
vriend zonnenbanken
Hallo,   Ik heb ondertussen al 4 maal onder de zonnenbank gegaan voor onze trouwdag 06/05/2011. Nu is mijn vraagje of mijn vriend ook zou gaan. Hij is redelijk bleek van huid, maar hij draagt toch een kostuum. Enkel voor de foto's van zijn wit...
Voorbereiding Reacties: 3 2-3-2011 12:43:27

Bruidje
Budget ouders komen niet overeen...! Wat met genodigden?
Hoi iedereen, We hebben inmiddels samengezeten met onze ouders en het budget besproken. We zijn heel erg blij dat ze willen sponsoren maar het bedrag van mijn ouders en schoonouders is toch wel verschillend... (verschil is toch ongeveer € 2000)...
Uitnodigingen Reacties: 24 2-3-2011 12:34:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...