Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sylvia
Vraagje over trouwringen
Dag bruidjes,   Ik heb een vraagje in verband met de trouwringen.  Wij zijn al es op internet wat beginnen rondzien wat we graag zien als trouwring.  We zijn niet van plan om er fortuinen aan uit te geven, maar ik had graag es gewete...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-3-2011 14:03:33

Lindsy
Vastleggen datum bij de gemeente: alleen of met 2?
Hoi iedereen,   Ik heb bij de gemeente geïnformeerd hoe lang op voorhand we onze huwelijksdatum kunnen vastleggen. Dit kan al 1 jaar vantevoren, plus al een optie op het uur dus dat vinden we al geweldig. Nu vroeg ik me af of ik alleen d...
Voorbereiding Reacties: 8 3-3-2011 13:52:17

evy
Grappige liedjes gezocht voor tafelindeling?
Hallo allemaal,   Voor onze tafelindeling was het ons plan om met kleuren te werken, maar ik ben op zoek naar grappige liedjes om de mensen naar hun tafel te doen gaan. Hebben jullie toffe ideetjes?   Groetjes, evy 
Voorbereiding Reacties: 4 3-3-2011 13:40:51

Joy
Op zoek naar een DJ
Wij zijn op zoek naar een DJ die op 18.06.11 voor de juist sfeer kan zorgen in Borgloon. wij hebben helemaal geen swingende familie.   Alle tips zijn welkom!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 3-3-2011 13:37:57

Joy
Gezocht: ceremoniemeester
Wij zijn op zoek naar een ceremoniemeester voor onze trouw die doorgaat in Bertem en Borgloon op 18.06.11 Kunnen jullie mij iemand aanbevelen?   Alvast bedankt voor de tips!
Voorbereiding Reacties: 0 3-3-2011 13:28:49

mama
Hair and Beauty World
Heeft er iemand ervaring met Hair and beauty world in Mechelen voor een mooi trouwkapsel en make-up?
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 3-3-2011 13:11:35

mama
Kapper/visagist: wat/waar/wanneer
Hey, ik was even aan het surfen op het internet voor bruidkapsels. Nu vind ik het allemaal enorm ingewikkeld  Moet je absoluut een proefkapsel en proef-make-up laten doen? Wordt bij een proefkapsel je haar ook geknipt? Welk kostprijsje is hier a...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 3-3-2011 12:48:43

Charlotte
Witte lintjes auto's
Met nog 89 dagen op de teller wordt het stilaan tijd om te denken aan de details.   Voor de suite-auto's zou ik graag witte lintjes halen. Dus even een reeks vragen, de ene al wat belachelijker dan de andere: - welk soort lint nemen jullie hi...
Ceremonie Reacties: 9 3-3-2011 11:46:19

evy
cadeau getuigen
hallo iedereen,   kan er iemand mij helpen met originele cadeau's voor de getuigen? ik vind echt niets! mercikes 
Ideeën Reacties: 8 3-3-2011 11:15:29

Isabelle
Bruidskapsel -en make up
Beste medebruidjes,   Ik vraag me af of er iemand van jullie ervaring heeft met Kelly Lenhardt (bruidskappers - bruidsmake up) die aan huis komt om kapsel en visagie te verzorgen? Indien ja, kunnen jullie me laten weten wat je ervan vond? Me...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 3-3-2011 10:44:55

Aurelie
Tandjes wit!
Dag meiden,    Zoals velen heb ik niet zo de super overdreven witte tandjes. Zo lelijk zijn ze nu ook weer niet, maar kom.   Mijn tandarts is absoluut tegen bleechen en zegt dat ik beter zo'n pasta set koop voor op mijn tanden te legge...
Voorbereiding Reacties: 22 3-3-2011 9:44:52

Tamara
BBQ of dessertbuffet
hey meiden!   we zijn gisteren naar onze zaal geweest om het menu te bespreken en nu ben ik serieus aan het twijfelen wat ik moet doen... bij de 1e bespreking waren we overeen gekomen om te dineren met de familie (zo'n 20man) en dan 's avonds...
Voorbereiding Reacties: 19 3-3-2011 9:15:24

Evy
Feestzaal acaciahof
Hoi allemaal!   Wij zijn op zoek naar een mooie feestzaal omgeving overpelt,neerpelt. Nu heb ik gehoord dat acaciahof verschillende mooie feestzalen aanbied. We wilden graag ons diner met de familie (30 personen) daar geven en savonds e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-3-2011 8:51:22

joeri
Dj Tony Hermans
Iemand ervaring met Tony Hermans uit Opoeteren ?   Zowel positief als negatief :-)   Alvast bedankt !!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 3-3-2011 8:42:08

Els
DJ 10 september
Hey iedereen!   Wij zoeken nog een DJ die beschikbaar is op 10 september, regio Mechelen.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 3-3-2011 8:24:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...