Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Baci
kapper gezocht regio limburg
Hey bruidjes Ik heb te horen gekregen van mijn kapster dat ze mijn haar niet wil opsteken voor de trouw wegens te weinig idee van de huidige trends end...  Toch zou ik graag iets speciaals hebben in plaats van gewoon los... Vandaar de vraag... K...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 6-3-2011 19:51:26

Julie
Abbaye de la ramée
Dag allemaal,   We zijn aan het zoeken naar een zaal voor onze trouw en de Abbaye de la Ramée in Geldenaken sprak ons van kader zeer aan. Heeft iemand recente ervaringen met deze zaal, want er zijn enkele negatieve commentaren te vinden ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 6-3-2011 18:20:53

Mieke
Fotograaf West-Vlaanderen
Hallo,   Weet er iemand een goede fotograaf regio West-Vlaanderen? Ik zoek iemand vanaf de voorbereiding tot en met de openingsdans.   Mieke
Locaties - Fotografie Reacties: 8 6-3-2011 18:11:17

marijke
Locatie west-vlaanderen trouwfuif
Hallo,   wij trouwen deze zomer en hebben nog steeds geen trouwzaal/locatie. Ik had graag geen traditioneel feest gewild. Eerder een trouwfuif. Ik wil zeker geen hele avond aan tafel zitten. Iemand ervaring met zo'n soort feest? Er zouden onge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-3-2011 17:46:47

nathalie
save the date uitnodigingen
hey bruidjes   een vraagje ik heb onlangs iets gelezen van safe the date uitnodigingen. wordt dat nog gedaan? de meeste van onze  familieleden en vrienden kennen onze datum. hebben jullie zo 'n uitnodigingen gestuurd?    ...
Uitnodigingen Reacties: 12 6-3-2011 17:21:56

evy
Bobbejaanland?
Hallo allemaal,   Wij overwegen om foto's te gaan nemen in Bobbejaanland maar twijfelen een beetje. Heeft er iemand van jullie daar al foto's laten nemen en indien ja, mag ik die dan zien aub? Het lijkt ons zeer leuk, maar we vragen ons af of de...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 6-3-2011 15:39:43

Jenny
Binnen locaties
Hoi, wie kent leuke'binnen' locaties voor foto's in de buurt van Gent/Lochristi ?
Fotografie Reacties: 2 6-3-2011 14:51:27

Tabita
Weer wat meer in orde gebracht :-)
Hey Hey :-)   Ook al hebben we nog een lange weg te gaan, ben toch weer blij dat er wat puntjes als 'OK' staan...   Ondertussen hebben we al een feestzaal (De Kievit in Kalmthout), een DJ (Studio Happy Music) en een fotograaf (Photo4you...
Fotografie Reacties: 8 6-3-2011 14:49:59

Jenny
Leuke tekst op uitnodiging
Hé Allemaal,   wie heeft originele teksten om aan gasten te vragen ons spaarvakeren te voederen ipv cadeau's te kopen ?
Uitnodigingen Reacties: 7 6-3-2011 14:47:22

Sofie
thema electriciteit help
Hey dames!   Ik zou graag rond het thema electriciteit onze uitnodiging laten maken met een fotograaf. Ik weet alleen niet goed hoe we dat moeten uitwerken, misschien hebben jullie ideetje? Ik had al gedacht om bv met lampen (desnoods gefotosh...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-3-2011 14:43:18

Charlotte
Liedjes viering
Liefste bruidjes,   de voorbereidingen voor onze alternatieve viering zitten in een stroomversnelling. Heb al teksten (mede dankzij jullie!), muziek, geloften,... Ben nu alleen nog op zoek naar een lied dat iedereen samen zou kunnen zingen (me...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 6-3-2011 14:33:52

Sylvie
bruidstaart zelf maken
Voor wie van plan is om zijn bruidstaart zelf te maken, in het tijdschrift Koken en genieten van maart staat een prachtige bruidstaart met frambozenroom. Zelf doe ik dat niet, maar je zou er wel zin in krijgen...
Ideeën Reacties: 3 6-3-2011 13:13:59

Adriana
Domein Martinus of De Waterhoek??
Hallo,   Wij hebben momenteel 2 zaken die aan onze wensen voldoen: Domein Martinus te Halle Zoersel en De Waterhoeve in Geetbets. Wie heeft ervaring met deze zalen?? Welke zijn de positieve en negatieve punten volgens jullie?   Wi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 6-3-2011 12:56:24

ellen
tips avondfeest/trouwfuif (geen uitgebreid eten)
Hallo aanstande bruidjes!   Ik heb al veel op dit forum zitten rondneuzen naar ideetjes voor ons trouwfeest. Wij trouwen 18 juni 2011 en dachten eerst een soort buffet te doen voor iedereen en daarna dessertenbuffet. Nu kwam dit toch wel duurder...
Voorbereiding Reacties: 3 6-3-2011 12:32:29

Els
schoenen
Dag dames,   Ik heb een praktisch vraagje ivm de bruidsschoenen! Mijn aanstaande is een pak groter dan ik (hij 1m96 en ik 1m67) dus wil ik graag schoenen met een hoge hak (kwestie van het verschil toch een beetje te overbruggen) Nu is het zo d...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 6-3-2011 12:02:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...