Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sint Jansberg

  5-10-2007 20:59:20
Graag wil ik even Sint Jansbergklooster (Sint Jansberg) in de kijker zetten. Zij hebben bijgedragen tot een prachtige dag!
De locatie, het eten, de bediening, de begeleiding en organisatie, de act, ... hebben voor een ongelooflijk geslaagd feest gezorgd!

Een echte aanrader!

Katrien
8-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1561


Sandra
12-4-2008
 Meld misbruik6-10-2007 9:39:55

Wij zijn nu toevallig gisteren ook naar het Sint Jansbergklooster geweest. Niet voor een huwelijksfeest maar voor een bedrijfs evenement. Het was inderdaad op en top verzorgt en inderdaad zeker een aanrader.



Katrien
28-6-2008
 Meld misbruik6-10-2007 20:36:01

Ik ga er morgen eens een kijkje nemen...een optie...zal u iets laten weten!

Groetjes,
Katrien



Beth
12-7-2008
 Meld misbruik7-10-2007 19:51:52

Jippie, fijn om dit te lezen! Wij trouwen gind volgend jaar. We zouden vader abt nemen voor de sketches. Welke menuutje hebben jullie gekozen en welk type van receptie? Ben erg benieuwd.
bethvanderschot@hotmail.com



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik14-10-2007 12:42:14

Deze week hebben we ook de rekening gekregen en die viel ook beter mee dan verwacht :-)

Onze menu moet ik nog eens even opzoeken, want dat weet ik niet meer van buiten *bloos*

Wij hebben een receptie gevraagd van 15euro.
Dit is eigenlijk hetzelfde als die van 20euro, maar dan 3 hapjes (waaronder de dipgroentjes) i.p.v. 5.
Jullie kunnen trouwens gaan voorproeven bij Kokoon in Leuven, maar weet dat het niet gratis is.

Ik weet niet wie jullie 'begeleidt', maar Caroline is écht een schat en onze maître Koen heeft ons ook erg goed geholpen!

Er was eigenlijk maar 1 ding wat we iets minder vonden: de mensen die later toekwamen, omdat ze enkel voor het dansfeest waren uitgenodigd, werden verzameld in een van de 'kamers'. Daarna werden wij geroepen en konden we hen gaan 'halen'. Dit vonden we iets minder, omdat dan de eersten die toekomen 'lang' moeten wachten eer ze kunnen gaan feesten. Ik weet niet of dit voor jullie van toepassing is, maar ik zou vragen om de mensen te laten toekomen in de bar van de feestzaal en dat jullie ze daar ontvangen...

Ook voor de foto's is het een toplocatie!



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik7-11-2007 7:02:41

Beth,

Wij hadden ook Vader Abt en iedereen heeft zich kreupel gelachen. Bij ons waren er wel een paar die niet door hadden dat hij niet echt was ;-)

Onze menu:
- Carpaccio van kabeljauw met coulis van zongedroogde tomaat en gefrituurde ajuin in tempuradeeg
- Roomsoepje van tomaat, wortel, pompoen en gevogelteballetjes
- Parelhoenfilet met citroen, aardappeltaartje en groentjes
- Dessertbuffet 1 met ijstaart

Heel erg lekker!



ANGELA
25-10-2008
 Meld misbruik23-12-2007 19:33:27

Hey

Wij zullen volgend jaar ook trouwen op het Sint Jansbergklooster en ik heb ook nog enkele vraagjes...

Welke dj hadden jullie? DJ team Blue Moon? Waren deze goed?
Zijn jullie in de kapel getrouwd?
Hoe vond je het eten? Was dit echt goed? Zijn jullie gaan voorproeven?

Alvast bedankt voor je reactie!



ANGELA
25-10-2008
 Meld misbruik23-12-2007 19:33:40

Hey

Wij zullen volgend jaar ook trouwen op het Sint Jansbergklooster en ik heb ook nog enkele vraagjes...

Welke dj hadden jullie? DJ team Blue Moon? Waren deze goed?
Zijn jullie in de kapel getrouwd?
Hoe vond je het eten? Was dit echt goed? Zijn jullie gaan voorproeven?

Alvast bedankt voor je reactie!



ANGELA
25-10-2008
 Meld misbruik23-12-2007 19:33:53

Hey

Wij zullen volgend jaar ook trouwen op het Sint Jansbergklooster en ik heb ook nog enkele vraagjes...

Welke dj hadden jullie? DJ team Blue Moon? Waren deze goed?
Zijn jullie in de kapel getrouwd?
Hoe vond je het eten? Was dit echt goed? Zijn jullie gaan voorproeven?

Alvast bedankt voor je reactie!



ANGELA
25-10-2008
 Meld misbruik23-12-2007 19:34:06

Hey

Wij zullen volgend jaar ook trouwen op het Sint Jansbergklooster en ik heb ook nog enkele vraagjes...

Welke dj hadden jullie? DJ team Blue Moon? Waren deze goed?
Zijn jullie in de kapel getrouwd?
Hoe vond je het eten? Was dit echt goed? Zijn jullie gaan voorproeven?

Alvast bedankt voor je reactie!



Kathleen

 Meld misbruik3-1-2008 12:44:07

Kunnen jullie me een idee geven van de prijzen die ze hanteren?
Wordt er gewerkt met een gangen-menu of is een bbq ook een optie?
thx!



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik17-2-2008 13:36:10

Angela,

Wij hadden inderdaad DJ Blue Moon Team. We zijn op voorhand langs geweest om onze muziekstijl te bespreken en hebben daarna een lijst van 300 liedjes doorgestuurd. Om eerlijk te zijn, heb ik niet veel meegekregen van de muziek: vanaf 01u00 tot het einde heb ik in de bar staan praten met mensen en afscheid nemen...
Het is gewoon moeilijk om een DJ te vinden die goedkoper is dan hen (de huur van de installatie meegerekend) en ze hebben een heel team DJ's. Als er dus iemand ziek valt, is er steeds een reserve.

Wij zijn inderdaad in de kapel getrouwd (ook al hadden wij een vrijzinnige plechtigheid) en daar heb ik geen seconde spijt van! Prachtig versierd, mooie verlichting en romantische sfeer. Ze maken er hun werk van, hoor! Goede tip meegekregen van Luk (Sint-Jansberg): laat je fotograaf de sfeer niet verpesten door er een extra lichtbak te zetten. Het lukt zo ook wel (hij/zij moet dan alleen iets meer moeite doen).

Het eten was echt lekker en de wijn ook, trouwens. Wij kregen vaak de opmerking: jullie betalen per fles, zeker? (omdat ze zo vaak bijschenken), maar dat is dus niet zo. Wij zijn gaan voorproeven, maar hou er rekening mee dat je dat ook moet betalen...

Beetje laat, maar hopelijk heb je er toch nog iets aan!



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik17-2-2008 13:38:41

Kathleen,

Wij hebben ongeveer 60€ p.p. betaald voor drank + 4-gangenmenu (denk ik). Wij hebben onze eigen menu samen gesteld, op basis van hun keuzelijst.
Je kan trouwens ook een buffet kiezen, hoor.
BBQ weet ik niet, maar aangezien zij zelf wel eens een BBQ organiseren, zou ik het zeker voorstellen!



Inne
7-8-2009
 Meld misbruik2-3-2009 13:58:14

Hallo,

wij trouwen deze zomer ook in het klooster en wilden graag een ceremonie doen in de kapel (ook geen kerkelijke viering)
Kan je me vertellen hoe jullie dat hebben aangepakt en hoe het georganiseerd was?
Ik zou graag een idee hebben van wat er allemaal gedaan en gezegd zal worden...

Inne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info