Terug naar overzicht
Hallo Sofie,Ik denk dat hoogstwaarschijnlijk de meningen hieromtrent verdeeld zullen zijn!Persoonlijk vind ik, dat je juist zo als bij alles wat je huwelijk betreft; gewoon moet doen wat je hart je ingeeft en wat je zelf wil!! Veel hangt natuurlijk ook af van de praktische kant, als je bv. kiest voor een zeer wijde jurk met hoepel of eentje met een meter of 3 sleep...Maar, indien het kan... vind ik het niet "erover"! Zelf heb ik al wel eens een bruid gezien in de luchthaven, en ook een nicht van mij is rechtstreeks van aan de zaal naar de luchthaven gebracht.Veel succes !
Ik heb dat ook al eens gezien. Ik vond dat wel leuk. Maar mijn man zou al de kriebels krijge van het idee, dat ik er nog maar aan zou denken...Ik denk dat sommige mensen dat er wel over gaan vinden. Ik zou het zelf eigenlijk ook nooit doen.Maar als je het lef hebt, en je wilt het graag, dan moet je het doen...
Het hangt ook een beetje af van hoe lang je moet vliegen, hoeveel koffers je bij hebt, ...Wij zijn van vorige week terug van huwelijksreis en 11 uur in een vliegtuig met bruidskleed zou ik niet overleefd hebben ;-)Koffers sleuren is zo al een gedoe, als je dan nog veel extra stof (van je kleed) bij hebt en je wilt dan ook wat extra voorzichtig zijn, lijkt me dat kleed enkel een obstakel.Hou er ook rekenening mee dat je kleed er misschien niet meer zo best uit ziet na een trouwdag. Mijn kleed zag onderaan echt vuil en als je rokers in de zaal hebt of je krijg een glas bier over je heen (niet bij mij gebeurd, maar het zou niet de eerste keer zijn), dan zie je er ook niet zo fris meer uit.Tenslotte zou ik het gewoon niet durven...Je kiest tenslotte zelf wat je ermee doet, maar persoonlijk zou ik het niet handig vinden .
Ik vind dit er persoonlijk een tikkeltje over. Als ik dat zie op de luchthaven denk ik altijd "jakkie die hebben zich nog geeneens gewassen" :-)Maar je doet je zin. Ik moet wel zeggen dat het veel aandacht trekt.
dag sofie,wij zijn dit jaar getrouwd op 28/04/07. Toen we thuis kwamen was ik heel moe, vermoeide voeten, bezweet, ... Ik zou zeker niet onmiddellijk willen vertrekken hebben. Wij zijn pas op dinsdag vertrokken. HEt hangt er ook van af hoe ver je vliegt, maar vermoeid op reis vertrekken vind ik persoonlijk ook niet alles.Ingrid