Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

merken bij Lieben

4-10-2007 19:46:24
Nu zaterdag ga ik kleedjes passen bij Lieben in Genk (Shopping 2). Nu weet ik wel dat ze daar de collectie van Leijten verkopen, maar weten jullie welke andere merken ze daar nog hebben?

Tamara

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 288

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik4-10-2007 20:34:02

hallo,
bij lieben hebben ze inderdaad leyten en ook hr.
ik ben er gaan kijken maar niet gekocht, vond de service niet zo goed.

groetjes
heidi

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik4-10-2007 22:05:39

Hoi,

Mijn kleed (bijna alles) komt van Lieben en is van het merk Jarice. Voor de rest ken'k de merken niet zo. Vind vooral dat het kleed je moet passen en aanstaan en niet zozeer het merk.
Ikzelf ben SUPER tevreden van die winkel. Het is een kleine, niet superdeluxe winkel, maar de mevrouw is wel een hele fijne en lieve vrouw. Ook als je je kleed al gekozen hebt is een pasbeurt meer of minder niet erg, ze doet heel veel voor je en je krijgt ook veel van haar. Zo kreeg ik mijn oorbellen gratis, een kousenband en heb ik nog een foulard en een paraplu (gelukkig niet nodig gehad) mogen lenen voor de dag. Door de opendeurdagen vorig jaar ook nog korting gekregen.
Als er iets je aanstaan raad ik je echt die winkel aan!

Veel succes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Tamara

Meld misbruik6-10-2007 20:29:44

Ben dus bij Lieben geweest deze voormiddag en het is al bij al nog meegevallen. Het is alleen spijtig dat je niet zelf in de rekken mocht kijken (ging wel bij Primo Piano). De eigenares keek even in de dingen die ik had meegenomen om zich dan een beeld te kunnen vormen wat ik graag zag en dan nam ze zelf dingen uit de rekken.
Moet wel zeggen dat er weer 1 grote kanshebber bij is gekomen: een jurk van Forever Bridals (Groot Brittannië). Kostte maar 690 EUR en ik voelde me daar ontzettend slank in! De tweede mooiste was dus eentje van Leijten en kostte 950 EUR. De eigenares vertelde me dat ze daar geen kleedjes verkocht van meer dan 1.000 EUR.

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik8-10-2007 9:26:26

Hoi,

Ben blij dat het is meegevallen. Ik was er in ieder geval over de gehele lijn zeer tevreden over. Spring er nu zelfs soms nog even binnen :).
Veel succes nog met de zoektocht naar je droomjurk!

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...