Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ DessertenBUFFET

1-10-2007 18:42:54
Bij deze wil ik de koppel die overwegen, maar twijfelen om een dessertenbuffet te geven... zeggen: GA ERVOOR !!
Voor ons was het afgelopen weekend de eerste keer... en het overtrof alle verwachtingen!!! (chapeau voor "Lemenhoek")
Waarschijnlijk zijn er mensen die in eerste instantie denken dat de genodigden zich zullen afvragen: is dit alles ?
Maar, dan moeten ze het eerst maar eens beleven !!

Olivia
4-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 280

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik1-10-2007 18:58:28

Hallo,

ook wij gaven op onze feest een dessertenbuffet en kregen heel veel complimenten en alleen maar lof.
Ook wij raden het iedereen aan.

Groetjes,
Isabel

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik1-10-2007 19:01:08

Wel, ik ben nu al naar een paar trouws met dessertbuffet geweest en ik zie dat daar toch altijd veel van overblijft. Natuurlijk zal je grote verschillen in aanbod hebben, maar ik ben toch nog niet overtuigd... het kost ook een pak meer dan pakweg een dessertbordje, é... Nee?

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik1-10-2007 20:59:17

Hey Hanne,

inderdaad, wij hadden wel wat overschot maar niet om te zeggen superveel. Wij kregen ook alle overschot van eten mee naar huis en hebben de dag na onze trouw de desserts opgegeten met vrienden, familie en buren die kwamen helpen om ons versierde huis op te ruimen. Wij hebben dus dubbel geniet gehad van ons dessertbuffet. Voor ons persoonlijk zijn de leuke reacties op ons buffet het geld meer dan waard en zo weet je zeker dat er voor ieder wat wils tussen zit.

Groetjes,
Isabel

Wendy

Meld misbruik2-10-2007 12:31:06

Ik zou er sowieso een beetje mee oppassen. Een dessertbuffet in de ene zaal is echt wel niet wat het in een andere zaal is.
Toen mijn zus trouwde bijvoorbeeld was dat echt een mega-indrukwekkend dessertbuffet en dan scoor je inderdaad.

Maar op een ander huwelijk waar we eens geweest zijn had je als je het dessertbuffet afgelopen had ocharme evenveel op uw bord als had je een dessertbord gehad in de plaats.
Op nog een ander huwelijk waren er dan wel weer redelijk wat soorten maar was er al heel veel op toen de laatste tafels aan de beurt waren. Dat is ook ontgoochelend voor deze tafels.

Ik zou dus zeggen, probeer eerst te weten te komen hoe 'indrukwekkend' het dessertbuffet zal zijn in jouw feestzaal voor je er een hoop geld aan uitgeeft...

Groetjes

Wendy
www.wendy-jonathan.be

Kim
24-5-2008
 Meld misbruik9-10-2007 18:03:26

Hey,

Wij denken er over om de traiteur van de Lemenhoek te gebruiken, wel in een andere zaal. Wat lag er allemaal op jullie dessertenbuffet? Ik twijfel namelijk nogal dikwijls of het wel genoeg zal zijn?!

Groeten,

Kim

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik11-10-2007 23:12:01

Hey Kim,
Het ging hier niet om ONS dessertenbuffet hoor, maar van een meisje (Petra pettie_1@hotmail.com)die ik hier op het forum leerde kennen... Het dessertenbuffet was werkelijk prachtig, zeer gevarieerd en méér dan genoeg!! Je kan misschien best met haar eens contact opnemen, misschien heeft ze er eventueel ook foto's van, maar tot zondag geniet zij nog van haar "mexican honeymoon"...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...