Terug naar overzicht
wij gaan trouwen op 12/04/2008. Over het weer zou ik me geen zorgen maken. Als het weer gaat zijn zoals dit jaar is het in april een hittegolf. Wij zijn gisteren de zaal gaan bekijken. Voor de rest hebben we nog niet veel gedaan. Veel kan ik nog niet vertellen want we wachten nog op het gepaste moment om de ouders in te lichten. Het is nog lekker ons geheimpje.
Wij trouwen een weekje ervoor (29 maart). En ja, heb ook wel al eens gedacht dat het weer zou kunnen tegenvallen. Maar ja, voor de bruidjes van juli en augustus was het nu ook niet bepaald altijd schitterend weer. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met eventueel slecht weer, zo voorzien we een binnenlocatie voor foto's, vervoer met een dak boven ons hoofd,... Het kan dan alleen maar meevallen he!
Hoi Silvy, wij trouwen op 26/04/08 en hebben momenteel al onze zaal vastgelegd en wat offertes gaan opvragen bij fotograaf, drukkerij,... Ook de Kerk ligt vast en gemeente is gereserveerd. Ik ben dit weekend kleren gaan passen en heb kleed met open rug gekozen maar mijn oma gaat zo'n wit warm 'bontje' (zoals ze dat noemen in de bruidswinkel) maken voor als 't kou zou zijn. Vraag ernaar als je gaat passen, meestal is daar wel iets op te vinden! En anders gaan wij ook zorgen dat er paraplu's zijn bij buitenkomen...Voor de rest reken ik ook op de aprilse hittegolf!!Succes!Sarah
hey silvy,wij trouwen ook op 4-4-08.heb me over het weer nog geen zo'n zorgen gemaakt. als het wordt als dit jaar, wordt het heerlijk, maar is het niet zo, dan laten we het niet aan ons hart komen.wij doen alles (viering en feest) op één locatie, in principe allemaal binnen (kunnen ook buiten bij mooi weer), dus een grote rol speelt het weer niet.we hebben wel al wat voorbereidinen gedaan, zaal, dj, fotograaf en kleed zijn in orde.we zoeken nu nog overnachting in de buurt van onze feestlocatie en zijn met de viering bezig. da's 'n ander paar mouwen, want we willen geen klassiek kerkelijk huwelijk.een concept voor de uitnodigingen uitwerken hoop ik ook in de komende maanden te doen.vind dit wel leuk...veel succes alvast!! groetjes,nele
Veel plezier nog allemaal met de voorbereidingen!!! Het lijkt nog zo ver weg momenteel...PQ: ik hoop inderdaad stiekem op eenzelfde april als dit jaar want ik ben een echte kou-lijder.Vele groetjesSilvy
halloik trouw dit jaar nog op 27 oktober, ik ga waarschijnlijk ook kou lijden maar daar is niks voor voorziensabrina27/10/07