Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mia Monta - Cermo - Modeshow

1-10-2007 14:22:23
Hei bruidjes!nu de nieuwe collecties er zijn hebben we met z'n allen kleedjeskoorts gekregen maar het is zo moeilijk om een winkel te kiezen!Hebben jullie enig idee of de kleedjes van Linea Raffaelli goedkoper zijn bij Modeshow in Geraardsbergen dan bij Cermo in Turnhout? En is Mia Monta duur? Zou niet graag een kleed kopen en het dan ergens anders veel goedkoper vinden. Weet al dat Pierre-Yves één van de duurdere is maar voor de rest... Heel erg bedankt voor de hulp! Greetz, Karolien

Karolien
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 687

els

Meld misbruik1-10-2007 14:29:59

Jammer genoeg kan je niet helpen.
Ik wil je enkel meegeven dat ik bij modeshow in Gereaardsbergen niet al te vriendelijk ben behandelt!

Van Mia Monta in Zottegem heb ik wel al veel goede reacties gehoord.

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik1-10-2007 14:46:07

Hallo,

Ikzelf ben voor de eerste keer gaan passen vrijdag en zaterdag. Vrijdag eerst in La Sposa in Roeselare en zaterdag in de Prima Donna in Deerlijk. Ik moet zeggen, La Sposa zag er sjieker uit en zo (was ook een wat "stijver" gedoe), maar de prijzen van de kleedjes waren net hetzelfde als bij Prima Donna in Deerlijk. Denk dus niet dat daar zo veel verschil zal opzitten..
Bij Mia Monta schijnen veel kleedjes "goedkoop" te zijn, maar volgens mij zijn dat de kleedjes van Mia Monta zelf!
Binnen 2 weken ga ik eens bij Pierre-Yves. De kleedjes zullen daar ook ongeveer dezelfde prijs hebben, geloof ik. Maar de kleedjes die Pierre-Yves zelf op jouw vraag samenstelt, zijn wel een prijsklasse hoger!

Nog veel plezier bij de pasbeurten! 't Is zalig!

Lieselot
05/07/08

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik1-10-2007 14:49:17

Ik ben nog wat vergeten te zeggen: bij Prima Donna in Deerlijk waren ze echt supervriendelijk. Ik was er gewoon eens gepasseerd met een vriendin en we gingen eens binnen kijken. De mensen waren druk bezig (er waren wel een stuk of 4 bruidjes bezig aan't passen - die een afspraak hadden). En toch hebben ze tijd gemaakt voor mij ook en hebben ze zelf voorgesteld of ik ook eens wou passen! Vond dat echt heel tof. In Roeselare bij La Sposa zijn ze ook wel vriendelijk, maar ietjse meer "gereserveerd".

Groetjes

Lieselot

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik1-10-2007 16:36:33

Hey,

Wou gewoon laten weten dat ik bij Modeshow in geraardsbergen nooit meer zou langsgaan. Ze waren zeer onvriendelijk, hoewel ik vooraf gebeld had voor een afspraak. Omdat ik alleen kwam passen, mocht ik maar 1 jurk aantrekken (stel je voor, hadden ze me dan ook aan telefoon kunnen zeggen). Bovendien kreeg ik een hele uitleg, dat dat dure stukken zijn die ze niet zo maar elke keer bovenhalen. Ik was er echt niet van te spreken.

Groetjes,

Tania

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik1-10-2007 21:07:59

Hallo,

ik ben heel tevreden van Mia Monta. het is de enige winkel waar ik geweest ben. Ik had een kleed van hun eigen collectie en die prijzen vallen volgens mij heel goed mee. Het is logisch dat de andere collecties zoals Ian Stuart de normale hogere prijzen hebben. Wat mij betreft was de prijs-kwaliteit heel goed en ook de service is er wel goed.

Groetjes,
Isabel

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik2-10-2007 10:33:35

Hallo,

in tegenstelling tot de 2 andere mensen hieronder ben ik bij Modeshow in Geraardsbergen wel heel goed behandeld geweest. Ik ben vorige zomer getrouwd en had een kleedje van bij hen. Hun prijzen vallen goed mee. Goedkoper dan Mia Monta. En bij mij waren ze wel telkens vriendelijk. Ze hebben natuurlijk niet de hele dag de tijd om hen met je bezig te houden. Ze zijn wel voor de vooruit zoals wij dat zeggen. Maar ik vond ze vriendelijk. Er werken wel verschillende verkoopsters. En de ene is al wat vriendelijker dan de andere. Maar mij hoor je zeker niet klagen. Alles was ook steeds goed in orde. Toen ik de eerste keer langsging mocht ik in de verschillende cattalogen kijken en een briefje kleven bij welke kleedjes ik mooi vond. Dan zijn ze die allemaal gaan halen en mocht ik die allemaal passen. Maar dat was niet nodig want mijn droomkleed had ik nogal vlug gevonden. Nee, ik was perfect gelukkig met mijn kleed van bij hen. EN dat ben ik nu nog steeds want het staat nu uit op een paspop. Ik kan je alleen maar de raad geven om zelf eens naar de verschillende winkels te gaan. Dat deed ik ook. En dan merk je zelf wel waar je je het meeste op je gemak voelt of zie je zelf waar ze jouw droomkleed hebben.

Groetjes,

Sarah

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik10-10-2007 12:23:39

Ik ben deze week bij Mia Monta geweest. Het is eigenlijk een naai-atelier dus ze maken er veel zelf, dus ze kunnen alles naar wens aanpassen. Ze zijn er vriendelijk, maar op het einde zei de verkoopster dat ik toch deze maand moet beslissen, dat ze toch 8 maanden nodig hebben. Volgens mij zei ze dit enkel om me onder druk te zetten en daar hou ik niet van. Ik heb er een mooi kleedje gezien, maar thuis begon ik toch terug te twijfelen. Het is een eenvoudig kleedje, maar toch is de stof nog te blinkend, dat vind ik eigenlijk altijd storend aan trouwkleedjes die opvallende blinkende stoffen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...