Terug naar overzicht
als je aan voorhuwelijkssparen hebt gedaan, dan krijg je dat bedrag X2, bij ons in de gemeente krijg je ook een premie en op het werk ook.groetjesMieke22/09/07
Bij de vakbond normaal ook wel. Bij ACV toch zeker.Het bedrag hangt af van het aantal jaar dat je werkt.Groetjes
Op mijn werk krijg ik naar het schijnt 600 euro en ik geloof bij de mutualiteit ook iets...
hoi bij acv kregen we 75€ bij abvv niets cm ook niets en bij socialstische ziekenvonds een jaar gratis bijkomende hospitalisatie maar dat hebben wij onmiddelijk stopgezete wachtijd 6 maanden en het is geen volledige hospitalisatie.van werk ook premie. groetjes
Moet je voor die premies zelf iets doen? Of gaat dat automatisch?groetjes,Valerie
Hey Vanessa,Als je aan voorhuwelijkssparen gedaan hebt krijg je daarop een bepaald percentage dat afhangt van gemeente tot gemeente maar hier doen niet alle gemeentes aan mee. Best eens informeren dan, meestal vind je het ook terug op de website van jou gemeente zelf.De mutualiteit geeft geen premies meer, zo werd ons verteld als we daarvoor gingen horen.We zijn beiden bij de ABVV en we kregen ieders 25 € dus 50 € per koppel, daar moet je wel een bewijs voor afleveren, dit document krijg je van de gemeente bij de voltrekking van het huwelijk. Ik lees dat je bij de ACV 75 € krijgt.Groetjes,Vân en MichelGetrouwd op 07/07/07
@Valerie, daar moet je zelf voor gaan horen want ze geven die niet vanzelf cadeau, dus gewoon een bewijsje meenemen dat jullie gehuwd zijn en dat is voldoende om die som op jullie rekening te zien verschijnen.