Terug naar overzicht
hey Sabine,Wij zijn ook van Leuven en trouwen volgend jaar in mei!! Hoe staat het met de voorbereidingen? Wat betreft de fotolocaties binnen, daar ben ik ook al een tijdje over aan het denken; maar dat is toch niet zo evident...Moest ik nog op iets leuk komen, laat ik het je zeker weten!groetjes,Ilse17 mei 2008
Mijn zus heeft haar foto's in de schouwburg van leuven genomen. Eerst wel even informeren of het open is.Anders: de universitaire bibliotheek op het Ladeuzeplein? Of de klimzaal (Hungaria?)-als die nog bestaat tenminste, ik ben al een tijdje weg uit Leuven.
Wij hebben onze foto's in Leuven genomen. We zijn gewoon gaan rondwandelen, er zijn zoveel mooie plekjes. Onze fotografen hadden het vooral voor niet te klassieke plekken (zoals pleinen enzo). Ze vonden Philipssite schitterend (er stond daar trouwens ook net een ander koppel foto's te nemen), ook speeltuintje met reuzengrote mikadostokken vonden ze leuk, brugje daar over de spoorweg, stadspark, Ladeuzeplein (waar 't net kermis was), enz.