TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marijke
16-8-2008
|
15-9-2007 18:17:12
hoi Sofie,
Ik wilde er ook graag een paar kilootjes minder wanneer wij volgend jaar gaan trouwen. Daarom ben ik samen met mijn vriend naar de Weight Watchers aan het gaan. Voorlopig is dit goed vol te houden. We zijn van eind mei, begin juni bezig. Ik ben ondertussen 6 kg kwijt mijn vriend 9 kg. Belangrijk is wel dat je er je tijd voor neemt en geen onrealistische dingen voor ogen stelt!
Succes ermee!!! doei
Marijke 16/08/2008
|
|
sarah
17-5-2008
|
15-9-2007 18:53:06
dag sophie, ik heb thermodine debussy (of zoiets) gedaan en ben er NIET over te spreken. Het zou 250 euro kosten en op 1 week had je 1 maat minder. Tja, op zich had ik al kunnen weten dat dit niet kon, maar ja, ik wou het toch proberen. Het was dus 250 euro per zone (vb armen, buik, billen,..) Dus een hele dure grap. En NIKS resultaat, maar dan ook echt NIKS. Met bodystyling heb je wel degelijk resultaat. Maar dat is ook niet echt goedkoop. Je moet natuurlijk wel rekening houden dat je niet te veel afvalt, want dan past je kleed niet meer he. succes ermee!
|
|
Sofie
23-5-2008
|
15-9-2007 21:16:47
Hallo Marijke & Sarah,
Bedankt voor de reacties!
@Marijke: Fijn te horen dat het zo goed gaat met Weight Watchers! Ik duim voor je dat het die richting uit blijft gaan! 't Is ook wel plezant als je het samen met je ventje kan doen!
@Sarah: Wat een schande, zo'n aftroggeling van geld zeg! Ik had er nog nooit van gehoord, maar je hebt me goed gewaarschuwd! Over Bodystyling heb ik wel al horen stoefen, maar dit is iets (denk ik) om maar echt vlak voor je trouwdag te doen, omdat het mooie resultaat zo snel weggaat. Klopt dit?
Groetjes Sofie
|
|
Anne-Laure
9-8-2008
|
15-9-2007 21:35:47
ik heb in het verleden al Infraligne geprobeerd. Dit is sporten in kabines, na enkele weken merk je echt het verschil, niet zo zeer in kg's maar echt qua centimers. Ik ben daardoor volledig mijn slappe buik mee kwijt geraakt wat ik dacht dat onmogelijk zou zijn. Het is gewoon een kwestie van vohouden. Nu ben ik weer goed aan het bijkomen omdat ik niets meer sport, ik ga er echter terug mee van start gaan in februari, max. dan 6 maand hou je dat volgens mij niet uit, ik ben ervan overtuigd dat het me terug gaat lukken en dat ik mij stralender dan ooit ga voelen op die onvergetelijke dag. Alvast veel succes en proficiat met kg's dat je al kwijt bent.
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
16-9-2007 6:28:40
Ik trouw in de lente van 2008, maar ben nu al volop bezig met diëten. Dat moet ook wel want mijn BMI was richting 30 aan het evolueren, niet goed dus. Nu ben ik 7 weken bezig (Montignac- methode) en ben al 8 kg. kwijt. Onlangs ben ik mijn jurk gaan passen. Ik weet wel al welk model, maar de maat is nog niet vastgelegd. Rond half oktober ga ik terug passen om te zien hoeveel kg.er al af is, want het is beter dat ik daarna niet nog meer dan 1 confectiemaat afval. De jurk kan inderdaad nog ingenomen worden, maar toch ook niet meer dan 1 maat dit om de verhoudingen in de snit te respecteren. Na de eerste pas (ergens in februari) wordt alles zo goed als definitief vastgelegd en is het de bedoeling om zoveel als mogelijk op gewicht te blijven.
|
|
sarah
17-5-2008
|
16-9-2007 7:42:49
dat bodystylen zijn ook oefeningen in een cabine. Ik ben toen 4x geweest en was al 2kg kwijt. Toen werd mijn zoontje ziek, en dan gaat hij voor alles. Dus ik heb nog 16 beurten over, die ga ik idd gebruiken vlak voor de trouw. Je moet dan 2x per week oefeningen doen, en ze controleren dan wat je eet. Omdat je elke keer gewogen wordt, ga je toch extra je best doen. Als je dus gewoon een kilo of 4 a 5 wil afvallen kan je het dus gerust doen zo een week of 10 voor de trouw. Als je echt veel meer wil afvallen moet je er vroeger mee starten. Maar het komt er wel terug bij als je er mee stopt. Bij mij was het niet blijvend. Ik geloof dat het 13 euro per beurt kost. Als je echt veel overgewicht hebt, kan je beter iets anders kiezen, want de begeleiding van de zogenaamde 'dietistes' vond ik aan de zwakke kant.
|
|
Marie
13-6-2009
|
16-9-2007 10:05:31
Hey,
ik let gewoon op mijn eten. Je moet eens een tijdje elke dag op exact dezelfde moment op de weegschaal gaan staan. Mijn gewicht gaat direct omhoog als ik eens goed gaan eten ben en daalt als ik gewoon op mijn eten let.
Met op mijn eten letten bedoel ik: niet meer snoepen en matigen met de porties. Ik heb ooit eens een kookboek gekocht en daar stonden de aanbevolen porties (van bv spaghetti, rijst,...) voor een normaal mens in en die gebruik ik als richtlijn.
Groetjes!
|
|
Sissi
26-5-2007
|
16-9-2007 10:08:23
Hey,
Bodystyling (en tegenhanger Infraligne) is sport dus als je er mee stopt is het ook maar logisch dat je terug aankomt. Velen denken dat het een wondermiddel is dat je even doet om snel kilo's kwijt te raken en dat die daarna niet meer terugkomen. Maar als je stopt met fitnessen bvb. komen de kilo's er toch ook weer bij.
Als je ozon neemt is het duur maar dat neem je enkel in 't begin en dat is niet verplicht. Zonder ozon kost het maar evenveel als een fitnessabonnement.
Als je wil afvallen raad ik je aan om er zo snel mogelijk mee te beginnen. Sommigen vallen snel af maar anderen niet. Zo ben ik de eerste 10 beurten geen gram afgevallen (maar was wel centimeters kwijt). Per beurt val je ongeveer 200 gram af in theorie. Op 9 maand was ik 10 kilo afgevallen (meer kan er eigenlijk niet meer af). Op tijd beginnen dus. Veel hangt er ook vanaf hoeveel je weegt. Hoe meer je weegt hoe makkelijker het eraf gaat. Ik zou het wel iedereen aanraden. Maar ik zou ook aanraden om het te blijven doen (om de reden hierboven reeds aangehaald). Bij fitness bvb. moet je 3 à 4 keer per week gaan om resultaat te hebben en bij Bodystyling volstaat 1 of 2 keer per week een half uur tot een uur.
Veel succes!!!
Groetjes, Sissi (113 dagen getrouwd)
|
|
Sissi
26-5-2007
|
16-9-2007 10:11:45
Oh ja,in het begin moet je 2 keer per week gaan (tijdens de advieskuur) maar nadien volstaat 1 keer per week (onderhoudskuur). Vandaar dat het goedkoper is na een tijdje.
Je moet natuurlijk wel gezond eten maar je moet zeker niet alles laten. Gewoon alles met mate eten.
Groetjes, Sissi
|
|
Amber
9-8-2008
|
16-9-2007 10:41:12
Hey Sofie, Ik wil ook ongeveer 10kg kwijt, maar het lukt me moeizaam. Ik probeer me te motiveren voor mijn eerste pasbeurt in januari. Dan zou ik toch graag die kilo's kwijt zijn. Kwestie van de jurk innemen, daar wacht ik nog mee, aangezien ik nog meer dan een jaar verwijderd ben van de trouwdag. Ik heb gewoon schrik dat ik snel terug bij kom. Toch wil ik proberen me te richten op januari. Ik hou in gedachten dat ik met een supergevoel de bruidswinkel wil verlaten, omdat ik me zo mooi heb gezien in mijn kleed. Dus ben ik (vandaag) weer begonnen met Weight Watchers. Hopelijk vind je hier wat steun. Je moet maar denken: samen met andere bruidjes gaan we voor het ultieme supergevoel! veel succes ermee xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Sofie
23-5-2008
|
17-9-2007 14:52:38
Hallo,
Bedankt voor jullie reacties! Laten we er samen tegenaan gaan, jullie ook veel succes!!
Groetjes Sofie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|