Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schuur oost-vlaanderen

  19-8-2007 23:40:24
Voor ons trouwfeest, zijn wij op zoek naar een charmante schuur in Oost-Vlaanderen (omgeving Gent en daarbuiten). Onze droomlocatie hoeft niet supersjiek te zijn, wel gezellig en charmant. Een tuin of aanpalend stukje groen is zeer welkom! Heeft iemand tips of ideeën voor ons? Dankjewel!

kaat
25-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2645


Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik20-8-2007 8:39:40

Hey Kaat

Wij geven ons feest in Hof Van keulen in Kallo, dit is een gerenoveerde schuur aan een oude melkader van de Schelde ...
http://www.hofvankeulen.be

Groetjes en succes

15*09*07



evelien
8-12-2007
 Meld misbruik20-8-2007 9:28:08

Ik geloof dat 'Domein 't Meersdael' in Moerbeke-Waas ook een feestzaal in een schuur heeft, met een heel mooie tuin!

Wij zijn zelf ook lang op zoek geweest naar een schuur of iets dergelijks in de regio Waasland - Gent, maar uiteindelijk is het een brouwerij geworden. Feestschuren zijn helaas niet zo veel te vinden in onze streek en als ze er zijn, kosten ze vaak veel geld :(

Veel succes met je zoektocht!

Evelien x



els

 Meld misbruik20-8-2007 21:55:07

Ietske buiten gent maar ook niet echt vree ver van Gent is De Kasteelhoeve. Ben er wel nog niet geweest maar het is van dezelfde traiteur als waar wij ons feest gaan geven op 17/05/2008.

Naar het schijnt een oude schuur met zwembad. Wel maar voor tot +/- 120 gasten (daarom hebben wij deze niet kunnen nemen :-( anders was dat zeker onze droomlokatie een oude schuur)

volgens kennissen van ons een echte aanrader.

De Kasteelhoeve

Doorniksesteenweg, 314
8582 Outrijve
(Avelgem [provincie West-Vlaanderen])



Stefan
1-8-2014
 Meld misbruik2-11-2013 19:53:01

Bovenstaande zalen zijn inderdaad de moeite; als het kleinschaliger mag: Walhoek (Sint-Niklaas) - gerenoveerde hoeve, betaalbaar en totaal vrij van catering en brouwer.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...