Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw 6 december 2019

  10-6-2019 12:33:43
hallo,
mijn broer verloofde zich dit weekend .. nu willen zij het niet plannen en organiseren . dus hebben ze het aan mij gevraagd .

de datum is 6 december 2019 dus heel veel tijd heb ik niet meer ..

wat zijn jullie ideetjes voor een winter huwlijk , wat mag ik zeker niet vergeten ? zowel als decocatie als bedankjes zou ik graag tips hebben

en we hebben ook kindjes die aanwezig gaan zijn ( 5 j , 4 j , 2, en dan een baby van 1.5maand) daar willen ze een speciaal bedankje voor ( voorstellen) en wat doen om ze bezig te houden op de dag zelf ?

naar budget toe gemiddeld dus niet te duur ..

alvast bedankt !!
en nogmaals alle tips zijn welkom :-)

angelique
12-12-2012
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 690


Peter

 Meld misbruik10-6-2019 15:12:03

Sprinkastelen doen het bijzonder goed.

Als de aanwezigheid van die kinderen belangrijk is, en omdat ik vaak veel miserie observeer zoals bleiten voor een hele terras of zaal, ergernis van mamma's over bevuilde (nieuwe beste) kleren of het niet meer aanhebben van schoenen, lijkt het er op dat een dagfeest te overwegen valt. Die kinderen horen in hun bed 's nachts.

Ceremonie om 11 uur, apero 12 uur, om 13:15 aan tafel, en na het dessert rond 16 uur (al dan niet met extra koffiegenodigden die er pas dan bijkomen voor het budget) en om 16:30 uur de dans inzetten. Om 20/30 uur iedereen ongeveer naar huis, kindjes naar bed.

Iets moeilijker om dansen te activeren, want de meesten die naar een trouwfeest komen zijn nu eenmaal gewoon dat feesten 's nachts gebeurt (wat in sommige andere culturen helemaal niet het geval is).

Het gebeurt wel vaker dat de mensen tijdens de klaarlichte dag lekker aan tafel blijven zitten met hun biertje. En pas het laatste half uur als het einde is aangekondigde met voldoende pintjes nog eens allemaal de vloer op gaan. Vier uur aan een stuk bijna lege dansvloer en een half uur iedereen erop als het feest gedaan is. Been there, seen that.

Leve de kinderen.




Peter

 Meld misbruik10-6-2019 15:17:12

Ja lap, 6 december. Een ruimte kiezen met mogelijkheid voor binnenanimatie.
20/30 was 20:30 uur. Geen correctie mogelijk in dit verouderde blogformaat.



angelique
12-12-2012
 Meld misbruik11-6-2019 21:18:14

sorry peter
kinderen horen erbij !! en dat gebleit dat jij zegt ook !! vind dit zeer onbeschofte opmerkingen !!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...