Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes of bruidsmeisjes

  19-9-2018 20:16:48
Hallo iedereen

Graag zou ik eens jullie mening hebben. Wij trouwen volgend jaar, enkel voor de wet. Dus niet met een echte plechtige suite. Wijzelf hebben twee eigen kindjes die zullen bruidskindjes zijn. Ik heb ook drie echte dichte vriendinnen. Zou ik deze meisjes dan als mijn bruidsmeisjes kunnen vragen. Of wordt dit niet gedaan bruidskindjes en
nog eens bruidsmeisjes?

Dankjewel

Liefs

Sara

Sara
12-7-2019
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 5381


Stephanie
6-10-2018
 Meld misbruik26-9-2018 15:35:56

Hey,

Eerst en vooral, het is jouw trouw dus je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt zodat je achteraf geen spijt hebt.
Ik zou het als gast helemaal niet erg vinden als er bruidskindjes én bruidsmeisjes zijn, integendeel kei gezellig :) Plus, de bruidsmeisjes gaan zich heel vereerd voelen.

Veel plezier met de verdere planning!



Sophie
20-7-2019
 Meld misbruik2-10-2018 12:08:36

Hey Sara,
Wij hebben ook 3 kinderen die onze bruidsmeisjes zullen zijn en ik heb ook enkele close vriendinnen die ik als bruidsmeisjes wil nemen... bij ons lopen de 'volwassen' bruidsmeisjes met hun partner in de suite mee!
Veel succes nog!
Groeten
Sophie



Sara
12-7-2019
 Meld misbruik4-10-2018 14:43:38

Dankjewel voor jullie reactie.
Ik heb ondertussen mijn bruidsmeisjes gevraagd a.d.h.v. een gepersonaliseerde kaart en ze waren helemaal verrast :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...