Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal gezocht in Oost Vlaanderen liefst zonder klassiek avondfeest maar met walking dinner

  12-8-2018 17:59:33
Hallo,
Heeft iemand goede ervaringen met een betaalbare feestzaal in Oost-Vlaanderen?
Graag had ik eerst een receptie voor mensen die we niet op het avondfeest vragen,daarna een soort receptie/Walking dinner voor de andere genodigden met aansluitend een dansfeest.
Op mijn lijstje staan oa al :
-t'Groenhof in Melle
-Hof Ten Bosse in heusden/Destelbergen
-Agathea in Oosterzele

Heeft er iemand ervaringen met deze zalen of heeft er iemand zalen die hij/zij kan aanraden?
Bedankt! Gr Els

els
15-5-2020
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 920


Shirley
12-8-2017
 Meld misbruik12-8-2018 19:07:48

Hey

Wij hebben begin juli Hof Ten Bosse in Destelbergen vastgelegd. Toen we de zaal zijn gaan bekijken, stond ze trouwens gedekt voor een walking dinner.
Heel vriendelijke mensen en al veel goede reacties van gehoord!



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik16-8-2018 15:00:27

Kaa17 in Aalst. Iets helemaal anders en vrij industrieel, maar heel mooi en lekker!



MomentSurprise

 Meld misbruik6-9-2018 16:38:32

Dag Els,


Ik sluit deels aan bij Chantal, Kaai 17 is een mooie locatie met uitstekend cateraar.
als je liever een andere stijl in gaat is De Filatuur in Aalst ook zeker een optie waar je vrij bent een cateraar te kiezen. Naar catering toe kan ik hof ter velden of D'Axe zeker aanraden. Groetjes Yasmine




Petra

 Meld misbruik21-3-2019 14:27:18

Kaai 17 in Aalst is maar wat je een "mooie locatie" vindt; heel veel betonnen muren, plafonds en vloer: een "koude" bunker. Het kader heeft helaas geen enkele uitstraling of "ziel". Maar dit is louter een persoonlijke mening.
Door het vele beton bovendien ook absoluut niet geluidsvriendelijk, en zelfs storend. De akoestisch-geluidsabsorberende panelen die ze er hebben gehangen, voldoen helaas niet.
Het dakterras voor rokers werd onvoldoende veilig afgewerkt en afgesloten. Op het feest toen wij er waren, hebben wij de spelende kinderen er moeten weghalen. Levensgevaarlijk.
Het buffet was wel lekker maar niet wereldschokkend. De huisdeejee was ok.
De prijzen waren zonder meer duur te noemen.
Petra.



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik14-8-2019 7:23:10

Amai, wat een reactie van Petra! Niet iedereen wil die romantische landelijke hoevestijl van een klassieke feestzaal hoor. Wij kozen bewust Kaai17 voor het industriële (of zoals jij het noemt, koele betonnen zaal).
En duur is ook maar afhankelijk van wat budget is. Dit duur vinden maar wel een jurk van 3000 euro aanhebben voor 1 dag... Soit, ik vind ieder zijn mening, maar ben niet opgezet met zo een reactie hoor.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info