Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw zonder avondfeest?

  11-8-2018 18:30:02
Zijn er hier die geen avondfeest geven/gaven. Hoe zag jullie dag er uit? Wij hebben al kindjes en zijn al 11jaar samen. Mijn partner is geen danser en zouden het leuker vinden als de kindjes er gewoon bij kunnen zijn dus willen het enkel s middags doen soort van receptie?? en afsluiten met een diner voor ouders/broers/zussen. We hebben wel langs beide kanten een grote familie en zouden liefst buiten willen maar indien slecht weer moeten we dit ook binnen kunnen houden. Iemand tips?

eli
1-7-2020
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2025


Daniel

 Meld misbruik12-8-2018 13:02:26

Hallo,

Ik ben een videograaf en heb veel bruiloften gezien. Maar dit heb ik zelf nog niet eerder mee gemaakt. Wel heb ik meegemaakt dat er heel veel kinderen aanwezig waren. Deze bleven inderdaad tot aan het feest. Daarna gingen de kids naar huis met een oppas. Ook opent niet iedereen het feest met een openingsdans soms ook enkel een toespraak, of enkel door te zeggen dat het feest geopend is.

Ik weet niet hoe locaties hiermee omgaan aangezien zij graag hebben dat jullie de avond boeken. Aangezien zij omzet verliezen in vergelijking met een stel dat wel graag het avond feest wilt. Dat zou nog wel eens een uitdaging kunnen worden.

Ik wens jullie heel veel succes.



Peter

 Meld misbruik13-8-2018 10:30:35

Ik maakte volgende programma mee van een koppel met jonge kinderen, die geen nachtfeest wensten:
- 12 uur middagmaal met eretafel (ouders, broers-zussen, kids)
- 15:30 uur dessertenbuffet voor 50-tal extra genodigden
- Aansluitend dansfeest met rond 17:30 openinsdans
- Exact aangekondigd einde om 21:00 uur

Resultaat? Het was namiddag, klare dag en lichtinval van buiten dus. Na dessertenbuffet werd volop aan tafel gedronken. Bijna iedereen bleef. Maar de dansvloer was voornamelijk leeg. Iedereen bleef elkaar aanstaren en gewoon aan tafel babbelen en iets drinken. Ondanks alle pogingen om het dansen te activeren. Enkel in het laatste half uur schoten ze plots allemaal in gang. Vloer vol, met veel potentiëel voor nog. Iedereen kwam toen pas los. Een volledige ommezwaai, je houdt het niet voor mogelijk.

Je kunt hetzelfde doen, maar zonder de dans. Zoals je gaat nieuwjaren bij de grootjes. Koffie en taart. En dan terug naar huis. In plaats van dit voorbeeld, einde om 18 uur.

Het bruidspaar waren toen ook geen dansers. Als je zelf niet meefeest en aanstekelijk het dans-voorbeeld geeft dan is dat geen stimulans voor de genodigden. De groep moet samen op gang geraken. En jullie zijn de kern.




MomentSurprise

 Meld misbruik6-9-2018 16:54:25

Dag Eli,

Als jullie een namiddagfeest willen, gewoon doen. Het is jullie dag, jullie wensen. Het kan inderdaad zeker buiten in een tent, en dan heb je een tuinfeest zonder avondfeest die je kan inkleden naar wens. Je doet een receptie, kan eventueel wel een openingsdans doen voor het eten & kan dan het etentje doen met taart. Als je niet wil dansen maar toch muziek wil kan je een bandje inhuren als achtergrond. Perfect mogelijk & lijkt me een uniek op jullie maat gemaakt concept. Succes! Yasmine



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...