Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Videograaf gezocht 16/06/2018

  4-5-2018 22:49:23
Beste,

Voor ons huwelijk op 16 juni 2018 zijn wij nog op zoek naar iemand die een trouwfilm voor ons zou kunnen maken voor een zacht prijsje (regio Begijnendijk) Mag zeker ook een hobbyist zijn.

Groetjes,
Stephanie

Stephanie
25-8-2018
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1926


Chris

 Meld misbruik5-5-2018 16:01:41

Hey Stephanie,

Ik ben een videograaf in bijberoep en ik kan je misschien wel helpen om jou dag op een speciale manier vast te leggen.

Met al je vragen kan je me steeds vrijblijvend mailen op
tof_chriske@hotmail.com

Alvast een fijne dag en hopelijk tot snel!

Gr
Chris



Driess

 Meld misbruik6-5-2018 23:04:23

Kijk eens op www.videograaf-huwelijk.be

Deze hebben wij onlangs genomen. Hij is nog redelijk van prijs maar maakt fantastisch werk. Of hij nog vrij is weet ik natuurlijk niet, maar zeker eens te informeren.



Daniel

 Meld misbruik11-5-2018 10:49:57

Hallo Stephanie,

Momenteel ben ik nog beschikbaar.
Op www.detrouwvlog.nl staan de prijzen en meer informatie.
Wij streven de beste kwaliteit/prijs verhouding na.

Met vriendelijke groet,

Daniel van de trouwvlog
www.detrouwvlog.nl
info@detrouwvlog.nl



KARIMA

 Meld misbruik14-5-2018 15:58:45

Hi Stephanie,
Ik kan wel helpen, mocht je interesse hebben stuur me een mailtje naar karima.elbajaj@gmail.com. Ik stuur u zeker enkele voorbeelden door!



kurt

 Meld misbruik8-6-2018 20:49:44

Beste Stefanie,
Ik wil jullie gerust helpen.
Ik maak cinematische shots met een eindmontage waarop ik speel met beautyshots en emotie.
Hierbij een kort fragment van een bruid "in beeld"
Ik garandeer jullie een trouwreportage om duimen en vingers van af te likken

https://youtu.be/WbS6o7nVY4Y

Contacteer me via FrameMedia@telenet.be



KARIMA

 Meld misbruik13-6-2018 15:24:11

Hallo,
heb je ondertussen al een videograaf gevonden?
Ik ben nog vrij!
0489198680


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info