Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouw website

  29-3-2018 13:41:07
Hallo
wie heeft er ervaring met een trouw website?
We zouden graag zo een site maken waar de gasten de dagindeling te zien zijn, de locatie, hun liedjes kunnen aanvragen (om zo een leuke playlist te hebben) maar ook kunnen bevestigen of ze erbij gaan zijn.
En leuk zou zijn dat je dan met een QR cide kan werken, die op je uitnodiging staat ...
Inge

Inge
6-7-2019
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1559


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik29-3-2018 14:06:20

De eenvoudigste manier, zonder veel tijd, geld en kopzorgen is gewoonweg een facebookpagina of groep aan te maken.
Dan nog... Is het hopen dat de input en respons op de pagina, aan je verwachtingen zal voldoen.




Suzanne
14-4-2019
 Meld misbruik19-6-2018 17:48:17

Zelf geen ervaring mee, maar zit er wel over na te denken om het te doen. Daarom ook al wat research gedaan en vond o.a. [URL=https://www.girlsofhonour.nl/waarom-een-trouwsite-superhandig-is/]... artikel[/URL] wel handig als leidraad (maar er zijn een stuk meer artikelen met tips te vinden, vooral in het Engels)



Suzanne
14-4-2019
 Meld misbruik19-6-2018 17:49:50

Er ging iets mis met de link. Dit is de juiste: https://www.girlsofhonour.nl/waarom-een-trouwsite-super...



Caroline
4-8-2018
 Meld misbruik24-8-2018 18:42:17

Hoi,
Wij hebben zelf een website gemaakt met wordpress, dat kan gratis, wel met iets beperktere functionaliteit tov de betalende versie en wordpress blijft in de url staan.
Dan ben je volledig vrij om zelf je paginas te maken die je wilt en hoe je ze wilt.

Er bestaan ook speciale huwelijkswebsites waar je je eigen website kan aanmaken (ik dacht bv zankyou maar ben niet zeker), maar die van ons moest in 2 talen dus hadden we meer flexibiliteit nodig..
Ik weet wel niet of dat gaat met een qr-code, wij hadden gewoon de link op de save the date en uitnodiging gezet..

Je kan eens kijken op die van ons als voorbeeld (http://carolineguillaume2018.wordpress.com ), wij hebben uiteindelijk bevestigingen gewoon op de old-fashioned way gedaan dat iedereen ons smstje/belde enzo, maar je kan ook wel forms aanmaken.

Vraagt inderdaad wel meer tijd om in elkaar te steken dan bv een facebook-pagina bv, ik ben er wel enkele avonden aan bezig geweest..


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...