Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht videograaf 28/07/2018 regio Geetbets

  27-3-2018 20:08:06
Hallo allemaal

Mijn vriend en ik trouwen op 28/07/2018 en hebben sinds kort besloten om toch een videograaf te nemen. Hierdoor zijn we nu nog op zoek naar een betaalbare videograaf (regio Geetbets) die onze trouw de hele dag zou willen filmen.
Mag zeker iemand zijn die in bijberoep werkt!
Kan iemand ons helpen of heeft iemand tips?

Bedankt!

Groetjes
Annelies

Annelies
28-7-2018
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2015


Florian

 Meld misbruik9-4-2018 20:31:01

Hey Annelies!

Proficiat met jullie trouw! Ik ben eigenaar van FD Productions en werk overal ter wereld voor het maken van videos van evenementen, trouwfeesten, festivals, reizen, enzovoort.
Ik ben nog vrij om jullie trouw te filmen voor een goedkope prijs (<€1000) op 28-07-18.
Dit is mijn portfolio website met al mijn werk en mijn instagram account met 10.000 volgers:
Instagram: florian_degreve
Als jullie interesse zouden hebben in mijn diensten, twijfel dan niet om mij een mailtje te sturen naar florian.degreve@gmail.com
Groeten,
Florian



Nils

 Meld misbruik19-4-2018 10:16:42

Dag Annelies,

Eerst en vooral proficiat!!
Misschien dat ik jullie kan verder helpen. Mijn cameraman is nl. van Geetbets, dus dat komt goed uit!
Kijk gerust, vrijblijvend eens op mijn website: www.nseeproductions.be
Daar kan je enkele fragmenten, meer informatie en uitleg over mijn verschillende pakketten vinden.
Jullie kunnen mij ook steeds contacteren via mail of telefoon:
info@nseeproductions.be
0485/381437
Misschien tot hoors!
Groeten,
Nils Casier
NSee Productions



Chris

 Meld misbruik7-5-2018 20:44:58

Hey Annelies,

Ik ben een videograaf in bijberoep en kan je misschien wel helpen met een mooi verhaaltje te maken van jullie huwelijksdag.

Heb je interesse dan kan je me mailen op
videovanespen@gmail.com
Misschien tot later en zo niet alvast dikke proficiat en een fijne dag!

Gr
Chris



KARIMA

 Meld misbruik13-6-2018 15:25:08

Hallo,
heb je ondertussen al een videograaf gevonden?
Ik ben nog vrij!
0489198680



kurt

 Meld misbruik23-6-2018 9:21:49

Dag Annelies,
Graag stel ik mijn diensten voor.
Bij mij ben je verzekerd van cinematografisch TOP shots en een eindmontage om duimen en vingers af te likken.
Bekijk even volgend voorbeeld, enkel de bruid in beeld

https://youtu.be/WbS6o7nVY4Y



kurt

 Meld misbruik23-6-2018 9:22:42

Oh ja, je kan me mailen op framemedia@telenet.be
Groeten



Tobias

 Meld misbruik8-7-2018 15:31:32

Beste Annelies,
Normaal contacteer ik zelf geen koppels maar gezien ik nog enkele plekken vrij heb, bij deze.
Moest u nog iemand zoeken kan u mij altijd via mijn site contacteren.
http://motionsemotions.com/portfolio/wedding-stephanie-...

Vriendelijke groeten,
Tobias - Motions & Emotions



KARIMA

 Meld misbruik23-7-2018 14:41:40

Hallo,
ik ben videografe en ik wil voor een goed prijsje jouw trouw filmen en hier een mooie montage van maken!
Je mag me bellen op 0489198680 voor verdere afspraken.
Groetjes


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info