Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking misboekje

  10-8-2017 10:54:35

dag mede-bruidjes, ik ben op zoek naar een mooi tekstjes om iedereen afzonderlijk te bedanken (ouders, getuigen, dochtertje, vrienden, ceremoniemeester,..) op het einde van ons misboekje.


alvast bedankt!


tessa
24-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 7290


Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik10-8-2017 15:06:21

Dag Tessa

Had voorgenomen om voor de trouw niets te lossen van wat in het misboekje staat. Maar de tekst om te danken wil ik nog wel prijsgeven. De namen zijn even vervangen door blanks.


Bedankt
Aan
onze ouders voor al hun hulp die we al kregen, niet alleen om deze mooie dag
mogelijk te maken, maar ook alle andere dagen in ons leven.
Aan
xxx, xxx, xxx en xxx voor het lezen van de teksten.
Aan
xxx en xxx om getuigen te zijn van ons huwelijk.
Aan
xxx om alles vast te leggen op de gevoelige plaat.
Aan
xxx Pastoor voor het inzegenen van ons huwelijk.
Aan
iedereen aanwezig op onze dag en er samen met ons een feest van te maken.



tessa
24-8-2017
 Meld misbruik16-8-2017 10:31:01

bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info