Nu Online
Momenteel zijn er 108 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Website

  16-2-2007 9:12:43
Hey bruidjes,
Voor mij is 12/07/08 de grote dag, graag zou ik een eigen websitje aanmaken. Iemand enkele tips hoe en waar ik dit kan doen? Want kan er zelf niet goed aan uit...
Bedankt!

Elke
12-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 597


Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik16-2-2007 9:31:50

http://www.bruiloftsite.nl/

Daar kun je er eentje aanmaken die tot 6 maanden na je huwelijk online blijft...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik16-2-2007 9:34:20

Of via de zustersite:
http://www.trouwplannen.nl/trouwpagina/home.php?user=zu...

En dan "Ik wil ook zo'n site"

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik16-2-2007 9:34:46

Hi Elke,

Ik heb onze website gemaakt op www.trouwplannen.nl . Je kan kiezen uit verschillende lay-outs en het is echt niet moeilijk.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com



Evi

 Meld misbruik16-2-2007 18:05:06

Wij maakten de onze helemaal zelf in flash. We vroegen onze domeinnaam en hosting aan en konden eraan beginnen. Als je niks van websites ontwerpen kent ben je misschien beter om op een site jullie website aan te maken. het is alleszins een tof souvenir. Succes!
www.kenny-evi.com



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik16-2-2007 18:35:59

Hey Elke,

ik heb mijn site gemaakt via www.onzebruiloftssite.nl . Heel makkelijk, want ik ken daar zelf niet veel van. Het leuke is dat je je site openbaar kan maken, of afsluiten voor vrienden en familie enkel. Daarnaast kunnen je vrienden een speciaal wachtwoord aanvragen waardoor zij op een bepaald plaatsje op de site het vrijgezellenfeest kan orgeniseren zonder dat jij hier iets van ziet. Ik gebruik mijn site vooral om mededelingen te doen voor de bruidsmeisjes en familie. Zo moet ik niet steeds iedereen opbellen.

Veel plezier ermee!
Mara.



Tamara
8-8-2008
 Meld misbruik21-2-2007 21:42:42

Hallo,

mijn verloofde en ik hebben de taken verdeeld: zij is het creatieve brein, ik ben een beetje computernerd. Zij werkt dus de meeste pagina's uit op papier (en de teksten enzo), en ik probeer het dan zo goed en zo kwaad om te zetten naar een webpagina. We zijn nog maar net begonnen, er is nog zo-veel werk aan, maar ik denk wel dat we er iets moois van kunnen gaan maken.

PS: ik heb een jaar of 5 mezelf sites leren maken (eerst via het makkelijke FrontPage Express, later rechtstreeks in HTML). Ik heb noties van Flash, en ik ken een heel klein beetje Dreamweaver, maar in HTML kan ik nog altijd het vlotst schrijven. Iedereen kan een site maken in HTML, bijv. via Frontpage. Een heel beperkte kennis van computers is al ruim voldoende, je hoeft écht geen expert te zijn!

Veel succes nog!
Karlo en Tamara
www.080808.tk


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...