Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: personaliseerbare manchetknopen (regio Kortrijk-Waregem)

  10-7-2017 19:38:25

Hallo,

Ik had graag aan mijn verloofde als cadeau een set manchetknopen gegeven, eventueel gegraveerd met intialen of trouwdatum.
Ik heb een mooi paar gezien bij Tateossian, maar die kosten €300 en dat vind ik net wat te veel. Het mag wel een beetje luxueus zijn, met een mooie verpakking enzo, dus liever geen Ali Express e.d.
Iemand een idee waar ik dit kan halen? Regio Kortrijk-Waregem?


Marie
25-5-2018
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1576


Verle

 Meld misbruik13-7-2017 15:02:21

Bij Zalando kan je ze met een beter prijs bestellen. En ze leveren heel snel. Mocht het tegen vallen kan je dan gerust retourneren. Best is om 2-3 stuks te bestellen en de beste uitkiezen en de rest gewoon retourneren.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info