Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag huwijlijksdag juni 2017

  8-6-2017 22:23:01
Dag iedereen,

Onze dag is als een droom voorbij gevlogen,
graag wil ik via deze weg bruidjes in spé op weg helpen naar hun grote dag!

We hebben beslist om op 2 dagen te trouwen: op vrijdag voor de wet en zaterdag voor de kerk,... véél beter als je de stress die dag wil verminderen.

(regio: leuven, Kessel-Lo en Geetbets)


haar en make-up
Kelly van KL Bruidskapper: een lieve dame die goed werk levert

fotograaf
Wiet Genie Photography: een Genie in het maken van huwelijksfoto's
fotoshoot locatie: het provenciaal domein van Kessel-Lo.

Kerkelijke trouw
Abdij van Vlierbeek: prachtige locatie.

Feestzaal
De Waterhoek te Geetbets: eten, klantvriendelijkheid, bediening en zaal zijn op en top!

DJ
Robby Pipeleers heeft er een enorm feestje van gemaakt.

bruidsboeket en corsages
De Lelie in Kessel-Lo: Johan heeft mij nog nooit teleurgesteld.

Ringen
Versato trouw dagen: 25% korting, gratis gravure en cadeautje voor de bruid.

Kostuum
EenR bruidsmode Beverlo: heel veel keuze, ook al hebben ze last minute nog heel veel moeten veranderen aan mijn man zijn kostuum. Het is goed gekomen.
De bruidsjurk was handgemaakt :)

nog enkele ideeën / tips:
gebruik de app wedpics ipv een photobooth!!! het is gratis en al je gasten kunnen foto's maken die op 1 app verzameld worden. je kan ze via een schem tijdens het feest laten afspelen en zo zien je gasten meteen het resultaat! wij hebben foto's van de kerkdienst tot het feest in de vroege uurtjes! echt een toffe app!

kijk ook eens op AliExpress voor bedankingen!


En vooral: geniet van jullie dag!!!









el
3-6-2017
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 2029

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info