Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën voor origineel gastenboek?

  25-4-2017 15:12:56

Hallo dames,


Ik trouw pas eind mei 2018, maar ben toch al voorzichtig aan het uitkijken en ideeën aan het opdoen.

Nu ben ik op zoek naar een origineel idee voor een gastenboek. Ik zou graag iets hebben wat ik later een plaatsje kan geven bij ons thuis (dus liefst niet een echt gastenBOEK). Wat ik bijvoorbeeld leuk vind, is zo'n kader, waar dan houten hartjes bij horen, die de gasten nadat ze er iets op geschreven hebben, in het kader kunnen schuiven (zoals hier: https://www.weddingdeco.nl/hart-frame-gastenboek-boho/)
Het enige jammere vind ik dan dat de hartjes zo klein zijn, de gasten kunnen er niet echt een boodschapje bij schrijven, enkel hun naam.

Iemand toevallig andere originele ideeën voor een gastenboek?

Alvast bedankt! :-)


Marie
25-5-2018
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1253


Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik25-4-2017 18:36:58

Wij hebben wel een gastenboek gekocht maar ook een instax mini fototoestel. Zo dat mensen een selfie of foto kunnen maken, die ze er in kunnen plakken. En zo kunnen ze naast de foto een boodschap plaatsen. Zo hebben we nog toffe en zotte foto's van het dansfeest zelf en kunnen we alles achteraf lezen en bekijken.



Pascal

 Meld misbruik25-4-2017 20:08:50

Hey Marie,

Ons gastenboek was... Een dekbedovertrek :-D
Dat hadden we op een tafel liggen met een zwarte fijne speciale stift erbij.
Op deze overtrek hadden we dan zelf eerst nog een cartoon met 3 prentjes getekend en daarrond konden de gasten dan iets schrijven.
Het leuke is dat we deze overtrek nog soms op bed leggen en dan alles nog is lezen... zo een boek komt (van horen zeggen) erg vaak ergens op zolder waarna niemand er nog naar om kijkt. Onze overtrek ligt toch enkele malen per jaar op bed. Misschien niet zo vaak maar het blijft wel leuk om samen onder te kruipen...
Succes met jullie zoektocht.
Mvg
Pascal Bleyen



Marie
25-5-2018
 Meld misbruik25-4-2017 20:41:18

Bedankt voor de leuke reacties! :-)



Jacky

 Meld misbruik28-4-2017 16:20:12

Hallo Marie,

Ik heb al 2 klanten gehad die een het kader met de hartjes zelf hadden gemaakt en de hartjes groter hadden gemaakt, dat viel best mee om wat tekst erop te schrijven.

Wat ik ook al ben tegengekomen en wat leuk is, het koppel had een tekening van hen laten maken en daarop konden de genodigden een boodschap schrijven, einde de avond stonden er rond de foto heel wat leuke booschappen.

Zie foto: http://i65.tinypic.com/a14zd4.jpg



Marijke
26-8-2017
 Meld misbruik1-5-2017 12:58:36

Ik vind zo'n poster met een kale boom erop heel tof. Dan koop je een paar stempels erbij en moeten de gasten met hun vinger de blaadjes vormen. Je kunt dit dan ophangen in je kamer ofzo.
Ook overweg ik om een 'date-jar' te zetten waar ze ideeën kunnen schrijven voor een leuke date of een doos waarbij ze een boodschap kunnen schrijven en dat we dan lezen als we een jaar getrouwd zijn OF waarin ze tips kunnen schrijven voor een lang en gelukkig getrouwd leven. :)
groetjes





Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik5-5-2017 14:02:07

Ik zou gewoon een grote doek nemen en met de kleuren van jullie kleurenpalet beetje actionpainting doen onder jullie twee en dat filmen ofzo, dat filmpje een week of twee voor de trouw op facebook zetten. En dan kunnen ze daar op de trouw met zwarte stift op schrijven.



lindsey
20-6-2015
 Meld misbruik9-5-2017 21:11:06

wij hebben via smartphoto een fotoboek laten maken met allemaal fotos van ons door de jaren heen , tussen de fotos hebben we bewust veel plaats gelaten en dit boek is de hele zaal rondgegaan en iedereen heeft er iets leuks in geschreven. komt nog heel vaak boven en is een win win situatie , we halen leuke herinneringen op aan onze fotos van zoveel jaren samen en zitten te kijken met een glimlach wat de mensen er allemaal hebben bijgenoteerd. superveel succes met je zoektocht !!



Sarah
17-6-2017
 Meld misbruik11-5-2017 11:19:17

Wij laten een gastenboek-krijtbord maken via Vicky Chalks A Lot.



Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik30-5-2017 11:43:02

Wat ik een keer gehoord heb, en wel een leuk en origineel idee vond, was een koppel dat hun wc-deur als gastenboek mee had. De gasten konden hun boodschap op de deur schrijven, nadien een laagje vernis erover et voilà.



evelyn
4-11-2016
 Meld misbruik6-6-2017 14:15:23

wij hebben een witte deur genomen, waarop iedereen met stift iets op kon schrijven. volgende maand krijgt deze deur een leuke plaats in ons nieuwe huisje. Op de deur had ik ook een kale boom geschilderd, zoals hierboven al eens vermeld staat. met enkele stempels is dit nu een leuk versierde boom geworden, waar iedereen zijn vingerafdruk heeft achtergelaten


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...