Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spannend, het is bijna zover !

  21-3-2017 15:11:13

Met nog 25 dagen op de teller begin ik toch stilletjes last te krijgen van slapeloze nachten. Dan begin ik te piekeren over alle details op onze belangrijke dag ...

Alleen het weer kan natuurlijk nog een boosdoener zijn maar dat heb je nooit in de hand

Wij zullen trouwen op zaterdag 15 april in het gemeentehuis, nadien foto's nemen en om 16u is er onze ceremonie die plaatsvindt in de tent van feestzaal 'De Waterhoek' in Geetbets. Aansluitend receptie en avondfeest ..

Iedereen mag voor ons meeduimen dat het weer goed blijft. Of dat het vanaf enkele dagen ervoor minstens niet zou regenen.



Cindy
15-4-2017
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 958


Kim
2-9-2017
 Meld misbruik23-3-2017 8:02:17

Oh wij hebben 2 september ook onze ceremonie en feest in de Waterhoek. Toch echt wel een geweldige locatie :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...