Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand advies ivm familie

  11-3-2017 10:57:05
goedendag allemaal

ik heb een vraag of iemand misschien tips heeft om familie zo ver te krijgen toch te komen op ons huwelijk.

het is heel problematisch mijn schoon familie is namelijk gelovig (gereformeerd) mijn partner en ik zijn nu ruim 6 jaar samen maar ik had al 3 dochter uit een eerder huwelijk en samen hebben we 2 kinderen 1 dochtertje die helaas kort na de geboorte is overleden en een zoontje van ons zoontje zitten we zeer in onzekerheid mbt zijn ontwikkeling en levensverwachting de zorg intensieve vraag ligt zo dusdanig dat wij aan een standaard sociaal leven bijna niet toe komen veel ziekenhuis e.d daarnaast heeft mijn oudste dochter nog geen jaar geleden te horen gekregen dat ze een hersen tumor heeft ze is pas 12.

onze relatie word/werd niet normaal geaccepteerd wat ik voor mijn partner uiteraard erg vind nu ben ik alleen voor hem bang dat veel van zijn familie en vrienden niet komt terwijl we ze er juist zeer graag bij willen hebben.

heeft iemand van jullie een idee om door middel van bv een brief van de ceremoniemeester hun nieuwsgierig te maken waardoor ze er juist wel bij willen zijn?


patricia
15-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1084


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik11-3-2017 11:04:58

De beste methode om mensen uit te nodigen, om ze daadwerkelijk op je feest te krijgen, is hen persoonlijk gaan bezoeken. ( Maar is natuurlijk tijdrovend).
Mvg www.discovideo.be



Evelien
16-9-2017
 Meld misbruik11-3-2017 20:06:02

Beste

Zeer aangrijpend verhaal. Ik zou op de uitnodiging zetten dat jullie in al het moeilijke wat jullie pad gekruist heeft nu toch een moment van vreugde willen en daarbij de liefde voor elkaar bevestigen. Dat dit liefst met heel de familie is. Als ze er niet bij willen zijn en niet achter jullie relatie staan is het dan alle energie, moeite en overtuiging en centen waard? Ik begrijp dat jullie liefst iedereen erbij hebben. Maar misschien is het voldoende te genieten van de aanwezigen die jullie geluk niet in de weg staan.

Groetjes



Peter

 Meld misbruik12-3-2017 21:02:29

Evelien heeft het mooi verwoord (moment van vreugde... liefde).
Je man kiest voor jou. Dat is het bijzonderste.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...