Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stalen trouwringen

  24-1-2017 13:58:58
Wij hebben besloten om geen gouden trouwringen te nemen maar stalen. Iemand hier ervaring mee. Weet iemand waar je dit kunt kopen en eventueel prijs? Regio Kortrijk-Roeselare.
Iemand andere alternatieven dan gouden trouwringen? Suggesties altijd welkom :)

annelies
22-9-2017
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1193


yora
20-10-2017
 Meld misbruik24-1-2017 14:20:11

Wij wilden ook 'andere' trouwringen en zijn via een beurs nu op de website van Hein Vera terecht gekomen. Hij werkt met alle soorten edelstalen en ook met andere niet-standaard materialen. Wij gaan bij hem onze ringen laten maken. Zijn website en Facebook hebben wel wat voorbeelden. Voor ons helemaal niet bij de deur maar voor jullie misschien wel ;)




annelies
22-9-2017
 Meld misbruik24-1-2017 15:12:19

Ja, wij hebben hem ook gezien op de trouwbeurs en zijn stijl vonden we ook zeer mooi. Hebben jullie al geweest? Een idee van de prijzen?



yora
20-10-2017
 Meld misbruik24-1-2017 20:36:16

Nog niet geweest maar op zijn Facebook staan bij verschillende modellen wel prijzen. Ik vond die zeer doenbaar, in vergelijking met de andere dingen die ik al gezien heb



Yoke
4-8-2018
 Meld misbruik14-5-2017 19:51:54

ik ben net gaan kijken op Facebook en zijn website maar kon jammer genoeg geen prijzen vinden....



yora
20-10-2017
 Meld misbruik18-5-2017 8:05:40

Wij zijn onze trouwringen daar gaan bestellen ondertussen. Heel tevreden van de service. Wij betalen 1024€, maar daar zit nog een 'ontwerp kost' bij omdat hij ons logo digitaal gaat uitwerken (150) en dan zitten er ook 6 diamantjes in 1 van de ringen. Mijn verloofde zijn ring was slechts 400.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...