Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkostuum Brussel - Vlaams Brabant (+ regio Denderstreek)

  11-1-2017 17:00:22
Hey iedereen,

Ik heb reeds een afspraak vastgelegd bij Café Costume in Brussel. Zijn er suggesties voor soortgelijke winkels waar ik als toekomstige bruidegom te recht kan?

Bedankt voor de tips

Bart
26-8-2017
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2044


yasper

 Meld misbruik13-1-2017 17:24:45

Hoi Bart,

Ik lees net dat er 25 en 26 januari een trouwbeurs in Rotterdam is http://www.critisized.nl/engaged-trouwbeurs-rotterdam/ Misschien kan je daar terecht voor een kostuum.

Veel succes met het vinden van een pak.



Jan
5-4-2021
 Meld misbruik15-2-2017 18:33:51

Dag Bart. Ben je in tussentijd al bij Café Costume langsgeweest? Bij Café Costume ben ik zelf ook geweest, weliswaar in Antwerpen, maar in Brussel, Brugge en Gent heb je er ook als ik me niet vergis. Ik was er zeer tevreden van. een mooi, stijlvol en kwaliteitsvol maatpak voor een betaalbare prijs. Voor een heren trouwkostuum op maat kan ik je Café Costume zeker aanraden. hier vind je meer info terug www.cafecostume.com . Veel succes met de trouwplannen



David

 Meld misbruik7-11-2017 15:21:15

Hey Bart, Carbonella Suits is een top partij. Heb ook al een pak gehad van Cafe Costume en is niets op aan te merken. Echter is er bij Carbonella Suits veel meer keuze en zijn de prijzen ook scherper. Het is een kwestie van kiezen, maar ik opteer meer voor de Italiaanse sfeer en stijladvies van die jongens daar is wel top! Neem gerust een kijkje op www.carbonellasuits.com Veel succes! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info