Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige vragen

  18-12-2016 15:08:56
Hoi bruidjes.

Ik zoek een origineel kado'tje om mijn getuige te
Vragen.

Hoe hebben jullie je getuige gevraagd??


Groetjes

kyara
28-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1214


Valerie
16-6-2017
 Meld misbruik18-12-2016 16:54:50

Hoi hoi,

Ik heb mijn getuige (mijn zus) een gepersonaliseerde doos met geschenkjes gegeven. Op de doos stond 'I have found my mister, now I need my sister", in de doos zat een fotokader met de tekst 'I can't say I do without you', met nog een plantje, een serveerbord, etc (dingen die mijn zus graag ziet) en nog een klein ballonnetje met sterretjes in en daarin de vraag of ze mijn getuige wou zijn.
Voor de getuige van mijn vriend hebben we een doos gegeven met een fles gin waarvan ik het label heb aangepast (hierop stond de vraag om getuige te zijn, stond een persoonlijk tekstje, etc), alsook 2 tonics met ook een eigen label (foto's).

Als je ideetjes nodig hebt: pinterest is de bron van inspiratie! :-)

Succes!



Carine

 Meld misbruik19-12-2016 12:35:34

Hey

Ik heb de getuigen gevraagd met een muziekdoosje met de boodschap "Wil je mijn getuigen zijn?" Het doosje heb ik nog opgevuld met wat pralientjes. Ik denk toch wel dat ze het leuk vonden, want ze hebben allebei JA gezegd!

Het is inderdaad niet gemakkelijk om cadeautjes te vinden voor de getuigen.Via google vond ik alleen maar getuigen van accidenten :)

Alvast veel succes en proficiat met je huwelijk.







Kelly
22-12-2017
 Meld misbruik22-12-2016 18:14:43

ik heb een simpel armbandje gemaakt met kralen met lettertjes op 'wil je mijn getuige zijn' en in ene klein doosje gestopt gevuld met hartjes. Die gaan er sowieso ook uitvallen wanneer het doosje open gaat wat een mooi confetti-effect geeft :-)
Daarbij heb ik een mooie stoffen tas met 'Made of Honour' op gedrukt in het goud, om op de grote dag te gebruiken om vanalles in te bergen dat nodig zal zijn



Sophie
14-4-2017
 Meld misbruik9-1-2017 10:23:37

Voor mn schoonzus hebben we een vacature gemaakt. En voor mijn broer bij het dessert een fortunekoekie gemaakt en op briefje wil je mijn getuige zijn;) tenzij je cadeautjes wil geven


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...