Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Met of zonder kinderen

  26-11-2016 12:59:59
De titel zegt het eigenlijk zelf al.
Mijn vriend en ik hebben een dochtertje die op het ogenblik van onze trouw 4,5 jaar zal zijn.

Zijn jullie met de kinderen op huwelijksreis geweest? Of was dit toch met jullie twee?

Wij willen eigenlijk het liefst met ons twee op reis. Helaas voelen we ons wel schuldig als we onze dochter niet meenemen.

Jessie
13-7-2018
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 7976


Vicky
15-10-2016
 Meld misbruik28-11-2016 9:46:57

Hoi Jessie,

Wij hebben 3 kinderen en zijn enkel met ons tweetjes op huwelijksreis gegaan. Uiteindelijk is dit wel jullie huwelijksreis. Je wil dan toch zeker kunnen doen wat je wil, wanneer je wil, zonder je zorgen te moeten maken over jullie dochtertje.

Ik begrijp dat je je schuldig voelt, maar ik heb er absoluut geen spijt van gehad. We hebben regelmatig gebeld en de kinderen hebben zich ook heel goed geamuseerd. Volgende vakantie is er sowieso één met hen er bij!

Groetjes,
Vicky



Annelies
6-10-2016
 Meld misbruik6-12-2016 14:50:12

Hoi,
Wij hebben een zoontje van 1 jaar en zijn ook zonder hem op huwelijksreis geweest. Zoals Vicky zegt, het is JULLIE huwelijksreis, om jullie huwelijk te vieren, niet om je gezin te vieren.
Ik heb me ook heel lang schuldig gevoeld en het vertrek was heel moeilijk (traantjes vloeiden), maar eens onderweg en de hele reis lang, genoten om nog eens met zijn tweetjes te zijn. Ook regelmatig contact gehouden om te zien dat hij het goed stelde.
Groetjes



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik10-12-2016 16:50:43

Wij hebben de huwelijksreis zonder onze kindjes gedaan en absoluut geen spijt van. Wij hadden er wel voor gekozen "maar" een 5 daagse citytrip naar Sevilla te doen. Iedere dag hebben we even geskyped met de kindjes en dat was wel fijn, zo bleven we contact houden en zagen ze mama en papa ook. We hebben ze gemist, maar de tijd die was samen hadden was echt geweldig. Hier is het zeker voor herhaling vatbaar!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums