Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  23-8-2016 23:59:15
Iemand droombestemmingen voor een fantastische huwelijksreis?
We krijgen van onze ouders een mooi budget om eens echt te genieten.
Fijn cadeautje maar nu dus kiezen!
We willen rust, mooie natuur, luxe, lekker eten, en toch ook wel wat mogelijkheden om te winkelen...
Mag ook een rondreis zijn.

Robin
22-7-2017
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 8495


Peter

 Meld misbruik24-8-2016 13:17:51

Ik vermoed dat jullie best eens bij een reisadviseur/bureau binnenstappen. Zij kunnen gericht werken volgens je budget, en persoonlijke smaak.



Sabrina
10-9-2016
 Meld misbruik25-8-2016 9:26:46

Wij gaan naar Australië! We maken een rondreis van 23 dagen met strand, jungle, stad, woestijn,... Ook hebben we gekozen voor een mix van accomodaties. Zo trekken we zelfs een weekje rond met een caravan :) De laatste dagen verblijven we in een luxe 5 sterren boomhut met jacuzzi op het terras...onze echte honeymoon


We moeten nog vertrekken, maar ik weet nu al dat het de reis van ons leven wordt! Een echte aanrader dus :)





Thomas
22-10-2016
 Meld misbruik23-9-2016 10:06:10

Wij trekken in november richting Thailand en boekten een goedkope vlucht via http://www.airstop.be . Door hierop te besparen konden we gaan voor luxe-5 sterrenhotels. Dat wordt zalig genieten! ;-)



Marijke
4-10-2014
 Meld misbruik25-9-2016 20:46:35

Een echte aanrader zijn de Seychellen: Kijk zeker eens naar ons filmpje om een goed beeld te hebben :) https://www.youtube.com/watch?v=lwKNxqeUVnU


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums