Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

28mei2016

  14-7-2016 21:14:21
Dag bruidjes!

Ik vond het zelf altijd fijn om verslagjes te lezen en foto's te zien, dus ik zal mijn bijdrage nu ook leveren :)

Mijn aanstaande is bij zijn ouders blijven slapen, mijn zus is bij mij gebleven. Het was een zéér korte nacht, want ik was toch echt wel zenuwachtig! Mijn 5 bruidsmeisjes zijn zich allemaal hier komen klaarmaken, dus al dat getettel zorgde wel voor wat afleiding. Haar, make-up en omkleden: alles verliep vlekkeloos!
Toen we allemaal klaar waren, zijn we met zijn zessen naar het huis van mijn schoonouders gereden, hier had de suite zich ondertussen ook verzameld. Iedereen stond in de tuin op mij te wachten en dan was er het moment supreme: de ontmoeting! Hier moest ik me toch echt inhouden om niet in tranen te schieten :)
Van hieruit gingen we allemaal samen naar het stadhuis en daarna naar de eerste feestlocatie waar er lunch voorzien was. Na de lunch hadden we rustig de tijd om foto's te nemen, even op adem te komen en van het zonnetje te genieten. Rond 16.30u kwamen de eerste gasten aan voor onze ceremonie. Die kon dankzij het mooie weer buiten doorgaan. Wij hadden onze getuigen en ouders gevraagd om binnen een bepaalde context te spreken en ze hebben dit allemaal zo mooi gedaan!! Iedereen was echt onder de indruk van de ceremonie en live muziek.
Hierna was er een receptie, BBQ en dessert voor alle gasten. Alles was superlekker! We konden ook buiten blijven omdat het echt mooi weer was. Om 22u zijn we allemaal samen naar een tweede locatie iets verderop verhuisd (owv geluidslimiet voor het dansfeest op locatie 1). Dit verliep allemaal heel vlot! Voor onze openingsdans hadden we iets speciaal voorzien, iedereen stond een beetje versteld :) Het was een soort flashmop met de bruidsmeisjes en ouders... Het dansfeest heeft daarna nog tot in de vroege uurtjes geduurd, het was top!

Het gaat zo snel voorbij, dus probeer alles in je op te nemen en te genieten van elk moment!! Bij ons is er werkelijk niks fout gelopen, mede dankzij onze ceremoniemeester die echt fantastisch was. Omdat we zo supertevreden waren over iedereen even een oplijsting:
- Haar: Epic Hair Turnhout / Make-up: Peggy Timmermans
- Juwelen (incl haarjuweel): Odds and Ends (Miek Matheve) op maat gemaakt / Ringen: Cabochon Turnhout
- Bruidsjurk: Cermo Zoersel (Rembo Styling) / Schoenen: Van Loock (Lucca Renzi) / Kostuum en schoenen: Wellens Men
- Jurken bruidsmeisjes: op maat gemaakt door Karina Sytnikova
- Bloemen: Michael Van Dooren Turnhout
- Dessert: Zoetjes en Zundjes Arendonk
- Ceremoniemeester: Brigitte Kater van perfect celebrations
- Fotograaf: Jill Moors
- Live muziek ceremonie: Miek Matheve
- Feestlocatie's: de Serre in Arendonk en dansfeest in de Renova
( DJ, de rest van de catering,... was privé)

Via deze link kunnen jullie alle foto's van onze prachtige dag bekijken: https://drive.google.com/open?id=0B974qsPtfyM0TkFwckE2T...

Onze openingdans denk ik dat jullie op mijn FB-pagina kunnen zien: https://www.facebook.com/sofie.maes.58

Groetjesss!!!


Sofie
28-5-2016
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1729


elke
8-4-2017
 Meld misbruik14-7-2016 21:36:11

Leuk! Mooie fotos!!
Mag ik vragen of de handgemaakte kleedjes voor de bruidsmeisjes duur waren? Ik zoek er nog...


Grtjs,



Sofie
28-5-2016
 Meld misbruik14-7-2016 21:42:07

Ik vond het helemaal niet duur (165€ per kleed), aangezien je voor een lang kleed van esprit bv ook al 120€ betaald... Je moet er wel ruim op tijd mee beginnen omdat met iedereen afspreken, opmeten, passen, vermaken nu eenmaal veel tijd in beslag neemt :)



sofe
3-9-2016
 Meld misbruik14-7-2016 22:13:38

Hele mooie foto's Sofie! Proficiat!



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik14-7-2016 22:39:01

Wauw leuk om te lezen! Prachtige foto's en een dikke proficiat gewenst!



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik15-7-2016 9:41:04

Zo fijn! Prachtig kleed ook, en toffe foto's!



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik15-7-2016 21:43:59

Proficiat!



Nadège
10-9-2016
 Meld misbruik16-7-2016 9:57:20

Mooi hoor! Proficiat!



Sonja
5-8-2017
 Meld misbruik18-7-2016 9:51:13

Heel mooi, een droomhuwelijk! Proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info