Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke trouwringen?

  1-7-2016 15:01:06
Hey allemaal,
Wij zijn momenteel op zoek naar de perfecte trouwringen en deden op deze website al enkele ideeën op: https://www.baunat.com/nl/huwelijk . Welk type ringen hebben jullie gekozen? Met of zonder diamanten? Alle tips zijn welkom...
Alvast bedankt!
Mvg.,
Thomas

Thomas
22-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1645


Soraya
18-6-2016
 Meld misbruik3-7-2016 11:44:02

Zoek zeker eens naar een goudsmid in de buurt. Wij zijn per toeval op een klein winkeltje (Stephanie Condes) in Brasschaat gekomen. Zij neemt ruim de tijd om je te informeren welke opties er allemaal zijn en je kan er ook eentje laten ontwerpen. En prijs / kwaliteit echt super!



Brenda
10-9-2016
 Meld misbruik3-7-2016 12:36:34

Wij zijn bij Diane Pacholski geweest. Een echte aanrader, zij maakt ze naar eigen keuze ;-)



Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik4-7-2016 11:43:14

Wij hebben gekozen voor ringen van Hein Vera.

Mijn verloofde zijn ring is zonder steentjes en breder, die van mij met steentjes en smaller.

Tweetal weken de ringen gaan kiezen, en nu aan het wachten tot ze klaar zijn :-)

Héél erg vriendelijke man, de opties zijn heel erg ruim, en voor elk budget is er wel iets mogelijk!



evelyn
4-11-2016
 Meld misbruik4-7-2016 23:55:56

Wij zijn ook bij Diane Pacholski geweest.

Volgende week gaan we passen en zal ze ze verder afwerken. Zij heeft onze ringen zelf ontworpen en de ontwerpen zien er echt veelbelovend uit! Ze ontwerpt met heel veel passie, luisterd naar jou verhalen en ontwerpt ringen die bij je persoonlijkheid passen, met veel verwijzingen naar jullie als koppel.

Echt een aanrader!



Dewi
12-8-2016
 Meld misbruik7-8-2016 17:17:20

Wij hebben ringen van Wim Meeussen.
Prachtig zijn ze



Thomas
22-10-2016
 Meld misbruik18-8-2016 16:52:25

Wij hebben uiteindelijk gekozen voor trouwringen van Baunat (https://www.baunat.com/ ). Mijn vriendin koos voor een mooie diamanten ring, ik voor een eenvoudig model.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...