Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Superfantastische vrijgezellen gehad :-)

  7-4-2016 12:07:07
Hey meiden,

Ik heb vorig weekend mijn vrijgezellen gehad en hij was zo FANTASTISCH dat ik het toch even wil delen

Een week voor de grote dag werd er een mooi boeketje aan de deur geleverd met daarin de eerste instructies. Ik moest zaterdag om 11u15 klaar staan. Spannend!
Eerst hebben de vriendinnen mij verrast met een lekkere picknick thuis. Ik kreeg een boa rond mijn nek, een lekstokring aan mijn vinger en 2 gepersonaliseerde pins op mijn blouse. Iets dat de vriendinnen trouwens ook allemaal hadden. Ooh how i love those little personalized things!!!
Daarna blinddoek om en de auto in...
Eerste stop was laserschieten. Heel leuk, vooral met een bende giechelende vrouwen die denken dat ze rambo zijn .
Tweede stop was een make-up workshop waar ik als model eerst werd gedaan terwijl ze ons tips & tricks verklapte. Daarna was het dan aan de andere meiden terwijl er volop cava werd gedronken en een dessertenbuffet werd geserveerd. Zalige combinatie gewoon!
Na de workshop nog een kleine fotoshoot gedaan (achja iedereen was opgemaakt) en richting Antwerpen Zuid. Daar hadden ze gereserveerd in een pasta-restaurant (op mijn lijf geschreven).
Doorheen de dag heb ik ook wat vragen moeten oplossen (vragen die mijn toekomstige had beantwoord en ik moest dan raden wat zijn antwoord was) en voor elk fout antwoord kreeg ik een strafpunt. Na het eten werden de strafpunten opgeteld en kreeg ik mijn "straf" > 12 selfies trekken met knappe mannen, niet echt een straf dus .
Daarna zijn we de beentjes gaan strekken in de nieuwe hippe bar "The Dirty Rabbit" waar ik gretig selfies heb zitten trekken met knappe mannen en mij heb laten gaan met zalige cocktails en shotjes .
Kortom...het was een zalige dag! Mijn vriendinnen hebben mij goed ingeschat en hebben de dag perfect in elkaar gestoken.
Een echte aanrader!

Grtjs


Anke
23-4-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1087


Patrick

 Meld misbruik7-4-2016 12:59:21

Heel leuk verslagje, dikke proficiat voor binnenkort...!



Leslie
28-10-2016
 Meld misbruik7-4-2016 13:42:04

Zo'n dag zou ik ook wel willen!

Geniet van jullie trouwdag!



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik7-4-2016 15:02:57

Klinkt leuk, nu aftellen naar de trouw!



Willy

 Meld misbruik8-4-2016 12:01:36

Dat kan nu niet anders dan super tof geweest zijn !



Anke
23-4-2016
 Meld misbruik11-4-2016 16:24:26

Bedankt iedereen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...