Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hebben jullie een thema?

  6-4-2016 9:35:54
Hey allemaal,

Ik was gewoon eens benieuwd of er nog veel bruidjes hier werken met een thema, ik vind het zelf altijd heel tof om te lezen welke creatieve ideetjes iedereen heeft :-) Wij werken zelf ook met een thema (retro film/oud Hollywood).

Ik vind zoveel toffe ideeën maar ik vrees dat ik ze niet allemaal zal kunnen uitwerken wegens niet echt haalbaar. Pinterest is gevaarlijk voor een DIY bruid ;)

Sofie
1-10-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1022


Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik6-4-2016 14:30:50

Hoi Sofie!

wij werken ook met een thema, namelijk Disney. We willen het uiteraard niet kinderachtig, dus de verwijzingen zijn allemaal stijlvol en subtiel.

Reden dat we met dit thema werken: hij heeft me ten huwelijk gevraagd in Disneyland Parijs ;-)
Naast het thema, komt er ook een kleur overal terug in vanalles en nog wat, omdat dit kleur ook voorkomt in mijn kleed (weet mijn verloofde niet :-p)

Omdat we met een klein budget zitten voor ons huwelijk, en ik graag creatief bezig ben, doen we (of althans ik :-p) veel dingen zelf :-)

Pinterest is in dat opzicht wel gevaarlijk, omdat je zoveel ideetjes ziet, maar ze nooit allemaal kan toepassen :(
Dus keuzes maken is de boodschap :-)

Is er voor jullie een reden voor het thema, of gewoon iets die jullie beide leuk vinden?



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik6-4-2016 14:37:20

Zo tof ook! Ik heb al veel disney-lettertypes voorbij zien komen in mijn eigen zoektochten, heel leuk :-)

Haha, ja, bij ons is het ook ik die al die creatieve dingen doet hoor. Niks voor mijn verloofde!

Bij ons is het omdat we ons feest in een oude cinemazaal geven. Vandaar ben ik ineens helemaal die weg opgegaan. En ja, wij proberen het ook niet kinderachtig maar stylish te doen :-). Als ik aan anderen zeg dat we met een thema werken krijgen ze al schrik dat ze zich gaan moeten verkleden maar dat is helemaal niet de bedoeling. Gewoon dat het telkens terugkomt in de kleine dingen (uitnodigingen, bedankjes, versiering, gastenboek, ......)

Ik kom nu zo wat in de fase van de knopen moeten doorhakken na maanden ideetjes te verzamelen, moeilijk soms! Er zijn zoveel toffe dingen en je moet inderdaad kiezen hé. Maar de fase van alles ineen steken begint ook stilaan en dat is toch wel heel leuk om het te zien groeien!



Libertyke
15-10-2016
 Meld misbruik7-4-2016 10:19:35

Klinkt als een superleuke locatie, een oude cinemazaal!

Bij ons zouden sommige gasten niets liever willen, dan dat ze verkleed mogen komen naar ons trouwfeest :D :D Van mij mogen ze gerust, maar het is geen verplichting ;-)))

Ikzelf ben al een tijdje bezig met het uitwerken van ideetjes, omdat niet alles altijd direct verloopt zoals gepland... Maar tot nu toe lukt het wel, gelukkig! :-)

Gelukkig heb ik een creatieve familie, en helpen ze allemaal mee waar ze kunnen.

We hebben zelf de save-the-dates gemaakt, ook de uitnodigingen maken we zelf. Ik ben bezig met het maken van onze eigen enveloppedoos, gepersonaliseerde kledijhangers, tafeldecoratie, eigen boeket, ...
Op die manier kunnen we zelf beslissen hoeveel "disney" er aan te pas komt, maar gelukkig is er veel te vinden van Disney, om zaken te decoreren enzo :-)
Ook Aliexpress is een vriendje van me geworden, en nu en dan koop ik iets op die site, om te gebruiken op ons huwelijksfeest :-)

Alvast nog heel veel succes met het uitwerken van jullie ideetjes!! Ben benieuwd naar het resultaat :-))



Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik7-4-2016 14:44:58

Oh ook een boeket, das wel tof! Ik heb er even aan gedacht maar ik weet niet of ik dat zou kunnen...

En aliexpress, ik had er nog nooit van gehoord maar heb er nu toch ook al een aantal dingen besteld, hihi.
Ik ben zeker ook benieuwd naar die van jou, ik durf hier niet te veel details op voorhand zetten omdat ik alles nog wat een verrassing wil laten, maar achteraf zal ik wel eens een gedetailleerder verslagje zetten want ik vind het zelf zo leuk om te lezen bij anderen :-)



Annelies
13-5-2015
 Meld misbruik27-4-2016 23:06:45

Bij ons was het thema Schotland, en dat hebben we naar decoratie toe subtiel aangepakt. Wij hadden het voordeel van veel in onze kledij te verwerken en leuke gasten die voor het merendeel accessoires of kleding met een schots accent hadden aangedaan.
Achteraf bekeken was het veel leuker dan dat ik voordien had gedacht. Het was uniek en vooral ook persoonlijk. Vooral dat laatste telde, anders waren we nooit voor een thema gegaan


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...