Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema rozen

  1-4-2016 21:49:50
Dag lieve bruidjes!

Wij hebben het idee om eventueel onze tafels naar rozen te noemen ipv nummering.
Of hebben jullie nog betere ideeën omtrent rozen?

Alvast bedankt voor jullie mening!

kylie
25-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 664


Sofie
1-10-2016
 Meld misbruik3-4-2016 9:40:22

Leuk hoor, je zou dan als ze binnenkomen de soort roos kunnen geven zodat ze weten waar ze moeten zitten, of een fotootje van die roos, en dan op de tafels werken met decoratie met die bepaalde roos.



ilse
10-9-2016
 Meld misbruik3-4-2016 12:52:37

je zou de zaal ofzo ook met bloemblaadjes (rozen) kunnen versieren kan je goedkoop vinden in verschillende winkels



kylie
25-6-2016
 Meld misbruik3-4-2016 20:22:04

Jaaa goeie ideeën! Dat helpt mij weeral een stap dichter :-))



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-4-2016 8:44:23

Heel leuk idee. Je kan ook het word "roos" in verschillende talen doen en elke tafel 1 van die vertalingen geven.

Een leuke manier om de mensen aan de juiste tafel te krijgen is zo'n sort kaartje maken dat ze in bloempotten steken. Aan de voorkant plaats je een foto van de roos en de naam van die roos en aan de achterkant kan je grappige dingen drukken vb voor onderhoud: met veel liefde behandelen, ...

Je kan er dus nog heel veel kanten mee op! Have fun!




kylie
25-6-2016
 Meld misbruik22-5-2016 14:57:08

Graag laat ik eens weten voor wat we gekozen hebben na lang nadenken!

Namelijk: zeep rozen!! :-)
Kan je allerlei toffe zeep rozen vinden.
Wij hebben voor de tafels boeket van rozen op stengel gekozen en om aan de gasten mee te geven een thee roosje van het boeketje die op de tafel staat.
Handig is dat we nog heel lang van die zeeprozen zullen kunnen genieten in bad :D
Groetjes
Kylie


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...