Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidstaart omgeving Boekhoute (Oost-Vlaanderen)

  20-3-2016 10:25:54
Hallo allemaal,
Wij zullen op 10 sseptember 2016 trouwen in Boekhoute, Belgie, en zijn op zoek naar iemand die - tegen een goede prijs - een mooie bruidstaart (of meerdere kleinere taarten) kan leveren voor ~75 personen. Prijzen heb ik tot nu toe gezien van 150-400 euro en we zouden graag aan het onderste deel van deze prijsrange blijven (max 200 euro). Ook zou levering op locatie ideaal zijn, of de taart moet binnen een straal van ~30 min rijden van Boekhoute opgehaald kunnen worden. Alvast dank!
Groeten,
Anne

Anne
10-9-2016
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1007


WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik20-3-2016 15:03:31

Misschien is http://www.bruidstaart.net/ in Burgstraat 1, Gent iets voor je Anne?
mvg



Anne
10-9-2016
 Meld misbruik21-3-2016 11:59:02

Dit gaat wel boven het budget uitkomen: prijzen vanaf 3,50 euro per persoon x 75 personen = 262.50 plus waarschijnlijk nog bezorgkosten.... maar dank voor je reactie!



Anne
10-9-2016
 Meld misbruik26-3-2016 9:47:53

Weet iemand nog een beter betaalbare optie?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...