Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Posthof (Vissenaken) of Lindenhof (Baal)

  8-3-2016 13:44:05
Hey, wij trouwen volgend jaar op 15/04/2017 en hebben al verschillende feestzalen bezocht. We twijfelen nog tussen 2 zalen: Posthof in Vissenaken en Lindenhof in Baal. Is er iemand van jullie dat in een van deze zalen al naar een feest geweest is of zelf zijn feest hier gaat doen of gedaan heeft? Ik kan maar weinig recensies terugvinden over deze 2 locaties. Alvast bedankt!

Cindy
15-4-2017
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1328


Cedric

 Meld misbruik8-3-2016 17:08:59

Cindy,

We zijn zelf huwelijksfotografen, maar bovenal zijn we een verliefd, getrouwd stel die onze job met passie doen.
En het verliefde, getrouwde stel dat we zijn, hebben vele jaren terug ons huwelijksfeest gehouden in het Posthof in Vissenaken.
Sindsdien ook al een aantal keer daar terug gegaan als fotograaf om àndere verliefde, pasgetrouwde stelletjes te fotograferen :-)
Steeds zeer tevreden geweest over deze zaal. Prachtige ligging (om foto's te nemen alleen al geweldig), lekker eten, zeer gedienstig personeel (geen vraag is teveel), interessante prijs...
Ik kan hen alleen maar aanraden!

Nog veel succes samen!
Isabelle
Cedric Alexandre Photography



LB.

 Meld misbruik8-3-2016 17:16:22


Meermaals dj moeten spelen in het lindenhof in baal.
Qua eten en zeer eerlijke keuken. Ik heb daar nooit iemand horen klagen, iedereen vond het steeds zeer lekker/verzorgd.

Maar zoals steeds is het moeilijk vergelijken tussen verschillende feesten, zalen, menu's als je geen idee van budget hebt ...



koen

 Meld misbruik8-3-2016 23:02:50

hof te rhode in diest?



Cindy
15-4-2017
 Meld misbruik14-3-2016 9:09:40

We zijn gisteren gaan lunchen in het Lindenhof te Baal. Ik vond het echt niet lekker. Het warme buffet was zeker niet kwalitatief. Conclusie was echt teleurstellend.





sarah

 Meld misbruik10-5-2016 14:42:16

In 2010 getrouwd in lindenhof, het was super, alles verzorgd, wel traag met de drank (veel studenten) en weinig dessert in het buffet, mooie tuin om leuke foto's te maken, en veel speelplezier voor de kindjes. Wel pas na 4 jaar!!!! de rekening gekregen (tegenvaller) veel mensen zeggen nu nog dat het het mooiste feest was waar ze ooit naartoe zijn gegaan.



Cindy
15-4-2017
 Meld misbruik12-5-2016 16:30:25

We hebben uiteindelijk gekozen voor de Waterhoek in Geetbets. Heel mooie locatie en ik kan er niets dan goed over terugvinden!






Kim
2-9-2017
 Meld misbruik27-5-2016 10:57:17

Dag Cindy,

We gaan ook voor de waterhoek in Geetbets en dit op 02/09/2017.
Ook nog niets slecht over gehoord. Al heel veel positieve reacties van kennissen die daar al naar een trouwfeest geweest zijn.
Zelf hadden we daar ook meteen een goed gevoel. Mooie locaties voor foto's ook en we gaan ook daar onze ceremonie doen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info