Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf Peter Louies

  5-3-2016 17:09:39
Hoi allemaal,

Ondertussen is onze grote dag al bijna 6 maanden geleden. Het was een dag om nooit te vergeten. Een jammere zaak is wel dat we nu pas onze trouwfoto's mochten ontvangen. We hebben er dus heel lang op moeten wachten. Ook verliep de communicatie niet zoals het hoorde. We konden onze fotograaf op geen enkele manier bereiken en hadden dus bang dat we onze foto's nooit zouden zien. Gelukkig hebben we de foto's nu eindelijk toch gekregen. Ze zijn wel heel mooi, maar 6 maanden wachten vind ik toch iets te lang... Ook werden vaak de gemaakte afspraken niet nageleefd. Zo was hij onze afspraak voor de verlovingshoot gewoon vergeten. Stonden we daar voor niets... Peter Louies maakt mooie foto's maar je moet er heel veel geduld voor hebben en ook duidelijke afspraken maken en deze consequent bewaken.

Groetjes Kelly

Kelly
22-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1861


Bieke

 Meld misbruik6-3-2016 18:08:15

Zes maanden ??? zoiets kan toch echt niet. Ik vind zes weken al extreem lang.
Ik zou eens beginnen onderhandelen over de prijs.



Cedric

 Meld misbruik6-3-2016 19:37:19

Zes maanden lijkt me extreem lang.

Wij hanteren een wachttijd van één maand, in het hoogseizoen, met soms 4 huwelijken per weekend, kan dat al eens oplopen tot 8 weken, maar dat is echt een maximum.

Isabelle
Cedric Alexandre Photography



Kelly
22-8-2015
 Meld misbruik11-3-2016 17:41:29

Ja wij vonden het ook echt niet fijn. Hebben ook super vaak gemaild en gebeld zonder dat we hem konden bereiken... Gelukkig hebben we nu de foto's en zijn ze ook goed. Had graag ook een album laten maken, maar we durven niet aangezien we zo lang hebben moeten wachten...



danny

 Meld misbruik11-3-2016 20:30:07

Dat het langer duurt dan verwacht zou ik nog kunnen accepteren als het resultaat goed is, maar dat hij niet reageert op mails of telefoons en afspraken vergeet is niet professioneel. Welke uitleg had hij toen de foto's geleverd werden? Als ik dit wist van een fotograaf zou ik er ook niet mee in zee gaan.



Francis

 Meld misbruik23-6-2016 13:50:47

iWedding is invoerder van de PhotoshopDigital albums voor België en verdeler van de Graphistudio fotoalbums. U kan contact opnemen via wedding@iwedding.be of 0499/740298. Ik kan u vrijblijvend een voorstel doen voor een digitaal gedrukt fotoalbum. U kan de fotoalbums al eens bekijken op www.photoshopdigital.be en op www.graphistudio.com

Vereiste is wel dat u de foto's in hoge resolutie heeft ontvangen van uw fotograaf. De opmaak van het album gebeurt in samenspraak met de klant.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info