Nu Online
Momenteel zijn er 143 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum bruidegom west-vlaanderen

  17-1-2016 10:20:32
Hallo iedereen,

Donderdag gaan wij op zoek naar een kostuum voor de bruidegom. Iemand tips waar we het best kunnen gaan. Momenteel dachten we aan jonovan en deleye in roeselare. Ervaringen met beide zijn ook welkom.

Groetjes

magali
11-6-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2801


Eline
23-4-2016
 Meld misbruik17-1-2016 10:25:47

Wij hebben gisteren met succes een kostuum gevonden bij Visconti in Kortrijk.



vlientje
30-9-2016
 Meld misbruik17-1-2016 23:09:44

hoeveel maanden op voorhand moet men eigenlijk gaan voor kostuum van de man?



Melissa
16-7-2016
 Meld misbruik18-1-2016 21:37:12

Wij gaan na wedress in loppem
Heb geinformeerd bij jonovan maar is een hele dure..



Faye
7-7-2017
 Meld misbruik22-1-2016 18:53:37

Wij gaan naar Café costume! :-) Daar kan mijn verloofde een kostuum op maat laten maken en volledig naar zijn eigen smaak (knopen, voering,...) kiest hij allemaal zelf. En het leuke is dat je zo duur kan gaan als je zelf wil...



Frederik
4-3-2016
 Meld misbruik9-2-2016 18:07:35

Wij halen onze kostuums bij Vanwijnsberghe in kuurne.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info