Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostprijs sluier

  8-12-2015 10:30:31

Hallo iedereen!

Ik zou bij mijn huwelijk zeer graag een lange sluier dragen.

Toen ik in de winkel van mijn kleed naar de prijs van de sluiers vroeg, verschoot ik wel een beetje.. Ze zeiden dat ik voor een sluier tussen de 400 en 500 euro moet rekenen. Is dit echt altijd zo duur? Want ik wil het supergraag, maar zoveel geld kan ik er nu niet aan geven... :(

Kan je ergens anders een sluier kopen, zonder dat je daar een trouwkleed koopt? Dan heb je natuurlijk wel het probleem dat je waarschijnlijk niet weet of de sluier echt goed bij het kleed past?


Lily
4-12-2021
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1371


Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik8-12-2015 12:15:42

Een tweedehands sluier? Ik zie hier geregeld berichtjes passeren van mensen die hun sluier verkopen voor een klein prijsje.

Je kan ook eens op internet zoeken, er zijn sites die goedkoop zulke dingen aanbieden. Hoe kwaliteitsvol en betrouwbaar dit allemaal is durf ik niet te zeggen natuurlijk...



Deborah
16-7-2016
 Meld misbruik8-12-2015 14:33:07

ja idd 2dehands. Kijk eens op marktplaats.nl daar staan er heel veel op. Succes!



Vicky
14-5-2016
 Meld misbruik8-12-2015 15:47:04

Hallo

Ik heb mijn sluier ook besteld waar ik mijn kleed heb besteld. Kant van mijn jurk kwam erin terug vandaar..
Vond het ook wel duur, was €250,- Maar heb dan wel iets om door te geven aan mijn dochter voor als zij ooit trouwt (als ze dit natuurlijk ooit zou willen aandoen.. )


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...